جمعه 31 فروردین 1403
April 19, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
مشرق نیوز - 8 دقیقه پیش
براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی کشور؛ روز یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی از غرب امکان وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور دور از انتطار نخواهد بود.
واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
خبرآنلاین - 8 دقیقه پیش
خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان با واکنش رسانه های جهان مواجه شد.
متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می گرفتند
جهان نیوز - 11 دقیقه پیش
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فراجا گفت: در هفته های اخیر چند متهم را دستگیر کردیم که بابت اقدامات کلاهبردارانه در زمینه کنکور بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز دریافت کرده بودند.
پرواز ها در فرودگاه های کشور به حالت عادی بازگشت
باشگاه خبرنگاران جوان - 14 دقیقه پیش
مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه ها گفت: پرواز ها در تمامی فرودگاه های کشور به حالت عادی بازگشته و مسافران با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.
یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
عصر ایران - 14 دقیقه پیش
یارانه دهک های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.
چاپ تراول ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
اقتصاد آنلاین - 19 دقیقه پیش
همزمان با انتشار برخی اخبار مبنی بر چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی، بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه زنی های نادرست رسانه ای تأکید کرد: برنامه ای برای انتشار قطوع ( دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.
شادی منشوری گلزن پرسپولیس جنجالی شد
افکار نیوز - 19 دقیقه پیش
دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی به تیم نفت آبادان در اقدامی عجیب مقابل دوربین عکاسان ورزشی شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد!
قیمت رنو ساندرو ثابت ماند + جدول قیمت
اقتصاد آنلاین - 19 دقیقه پیش
در آگهی های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر ۷۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۵۵ هزار کیلومتر، ۸۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد.
فوری؛ شنیده شدن صدای شدید در اصفهان
اقتصاد آنلاین - 23 دقیقه پیش
منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده اند.
ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
فرا رو نیوز - 25 دقیقه پیش
در مهم ترین بازی امروز (جمعه) و در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال برای بازگشت به صدر جدول در ورزشگاه آزادی به میدان می رود.
همه چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
خبرآنلاین - 28 دقیقه پیش
بیماری آبله مرغان، ماحصل ویروسی به نام واریسلا-زوستر است که از سرعت انتشار بالایی برخوردار است و در کودکان زیر ۱۰ سال شایع تر است، اما به طور کل این ویروس در هر سنی ممکن است افراد را تحت تأثیر قرار دهد.
اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
فرا رو نیوز - 29 دقیقه پیش
امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.
جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار / این مدل شاهین ۶۷۵ میلیون تومان است + جدول قیمت
اقتصاد آنلاین - 49 دقیقه پیش
در آگهی های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۹ هزار کیلومتر امروز ۳۱ فروردین ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۳۰ هزار کیلومتر ۶۷۵ میلیون تومان اعلام شده است.
مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه ها باشید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
برای بررسی میزان نیترات در هندوانه و جلوگیری از مسمومیت، می توانید یک تکه از گوشت هندوانه را در آب تمیز قرار داده اگر آب تغییر رنگ داده و به رنگ صورتی تند تبدیل شود؛ این نشانه ای از وجود نیترات های زیاد در هندوانه است و بهتر است از مصرف آن خودداری کنید.
اگر مدام خسته هستید، این مورد را چک کنید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم، مدیریت استرس و خواب کافی می تواند عملکرد تیروئید را بهبود بخشد و خستگی مزمن را کاهش دهد. مطالعات اخیر بر نقش غده تیروئید در تنظیم متابولیسم، استفاده از انرژی و چگونگی تأثیر آن بر خستگی تأکید می کنند.
تفال به حافظ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ ای پیک راستان خبر یار ما بگو...
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.