سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
April 23, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
پایگاه خبری آفتاب - 5 دقیقه پیش
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانو...
گزارش روزانه بورس 4 اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند.
اضطراب اجتماعی چیست؟
جهان نیوز - 1 ساعت پیش
اگرچه اضطراب نوعی اختلال مربوط به سلامت روان است اما می تواند باعث بروز علائم جسمانی نیز در افراد بشود؛ شناختن این علائم می تواند به درمان اختلالات اضطرابی کمک کند.
بخشی از حق آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
سخنگوی دولت گفت: متعاقب بارندگی های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری های دولت طی روز های اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.
نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه ها؟
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد. پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به ۲ روز بود که...
جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
آیین تجلیل از دست اندرکاران ویژه برنامه های قرآنی کشور» به میزبانی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.
افزایش کرایه های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه های تاکسی، گفت: افزایش کرایه های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است.
جزئیات ثبت سفارش کتاب های درسی اعلام شد
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می شود.
جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل زاده
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.
آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو / این خودرو را از دست ندهید
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
گروه صنعتی ایران خودرو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح دومین طرح فروش ویژه خودروی آریسان۲ دوگانه سوز در سال جدید را آغاز می کند. این اقدام در حالی انجام می شود که قیمت این خودرو به مبلغ ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.
پیام حزب الله به تل آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به دست حزب الله لبنان را دارای پیام های خاصی برای این رژیم و مقاومت و حامیان آن دانست.
2 عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند.
واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
منتظر کاهش قیمت طلا و سکه باشید
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
مسعودی با بیان این که سخت می توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد ...
تصاویر | صفحه اول روزنامه های سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 3 ساعت پیش
سفر رئیسی به پاکستان، واگذاری سرخابی ها و... از تیترهای روزنامه های امروز هستند.
ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
پایگاه خبری آفتاب - 3 ساعت پیش
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون نیز ۵ مورد مبتلا به تب خون ریزی دهنده کریمه کنگو را در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که یک مورد هم فوت شده است.
مسدودی مرزهای مسافری ایران و آذربایجان / ورود ماشین های ایرانی به آذربایجان محدود شد
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
به گفته عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان در شرایطی که جنگ روسیه و اوکراین محموله های تجاری بیشتری را به گمرکات ایران در مرزهای آستارا و بیله سوار کشانده کشور آذربایجان شمار ماشین هایی که می توانند روزانه از این مرزها عبور کنند را به ۱۵۰...
معاملات املاک در دیوار و شیپور مسدود می شود
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.
کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. آلرژی فصلی می تواند در برخی موارد باعث تحریک یا تشدید آسم یا منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های سینوسی و گوش شود.
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
پایگاه خبری آفتاب - 4 ساعت پیش
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه ب...
«نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
یکی از مهم ترین یادگار های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش برجسته بر صخره در شهر سرپل ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ اردیبهشت
ایتنا ( اخبار فن آوری اطلاعات و ارتباطات ) - 6 ساعت پیش
ایتنا - صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.
تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
فرا رو نیوز - 12 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.