سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
April 23, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
فرا رو نیوز - 7 دقیقه پیش
براساس قوانین جدید آکادمی اسکار، انیمیشن های بلندی که در شاخه بهترین فیلم بین المللی از سوی کشور ها معرفی شده اند، به شرط دارا بودن شرایط، امکان رقابت در شاخه بهترین انیمشن بلند را نیز خواهند داشت.
اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای ۶ استان
واحد مرکزی خبر - 11 دقیقه پیش
سازمان هواشناسی با پیش بینی شدت فعالیت سامانه بارشی برای کرمان، مازندران، گلستان و همچنین سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و فارس هشدار نارنجی صادر کرد.
(ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی گیرد، حتی مسعود های ده نمکی!
فرا رو نیوز - 13 دقیقه پیش
حسین سلاح ورزی؛ رییس پیشین اتاق بازرگانی با انتشار این ویدیو در توییتر نوشت:دیگر کسی این دولت را گردن نمی گیرد، حتی مسعود های ده نمکی!
کاهش قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار
جهان نیوز - 14 دقیقه پیش
طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار قیمت تخم مرغ کاهش یافت.
یوسفی: می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
روزنامه همشهری - 14 دقیقه پیش
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که آنها روی قهرمانی در جام حذفی حساب باز کرده اند.
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/04
خبرگزاری تسنیم - 15 دقیقه پیش
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 539 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 42 میلیون و 100 هزار تومان است.
سقف برداشت از حساب های بانکی دو برابر شد؟
اقتصاد آنلاین - 15 دقیقه پیش
آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه های پرداخت غیر حضوری، از کلیه حساب های سپرده غیر تجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دو برابری تا دو میلیارد ریال به صورت روزانه و ۱۰ میلیارد ریال به صورت ماهانه مجاز شد.
جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
خبرآنلاین - 16 دقیقه پیش
نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد.
برادر رائفی پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
خبرآنلاین - 18 دقیقه پیش
مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی اکبر رائفی پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در...
دیگر کسی این دولت را گردن نمی گیرد ، حتی مسعودهای ده نمکی (فیلم)
عصر ایران - 20 دقیقه پیش
حسین سلاح ورزی ؛ رئیس پیشین اتاق بازرگانی با انتشار این ویدیو در توییتر نوشت : دیگر کسی این دولت را گردن نمی گیرد ، حتی مسعودهای ده نمکی
سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
خبرآنلاین - 21 دقیقه پیش
سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد.
ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری + عکس
اقتصاد آنلاین - 25 دقیقه پیش
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری : رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایش...
نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
باشگاه خبرنگاران جوان - 25 دقیقه پیش
فرهاد قائمیان گفت: در تدارک برگزاری نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام هستیم و امیدوارم هنرمندان عزیزمان در این عرصه افتخارآفرین باشند.
افزایش کرایه ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
جهان نیوز - 26 دقیقه پیش
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه های تاکسی، گفت: افزایش کرایه های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است.
آل اسحاق: افزایش تعطیلی ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
خبرگزاری تسنیم - 27 دقیقه پیش
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که افزایش تعطیلی ها مخالف تحقق شعار سال است در مورد تعطیلی پنج شنبه یا شنبه گفت: قطعاً تعطیلی شنبه برای کشور مفیدتر است و تعطیلی پنج شنبه به تولید و تجارت کشور آسیب می زند.
رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
تابناک - 27 دقیقه پیش
معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) توسط این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.
توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل زدگان
واحد مرکزی خبر - 27 دقیقه پیش
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به ادامه امدادرسانی ها به جنوب شرق کشور از توزیع ۱۱ هزار و ۲۷۶ بسته غذایی در میان سیل زدگان استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان خبر داد.
بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می شود؟
جهان نیوز - 27 دقیقه پیش
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.
تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
طرفداری - 32 دقیقه پیش
اینتر در هفته سی وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد.
فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
پایگاه خبری آفتاب - 42 دقیقه پیش
مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت پایان می یابد.
آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می شود.
بهادری: بدهی ۶۰۰ همتی دولت قبل تسویه شد
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در طول ۲.۵ فعالیت دولت مردمی، ۲۰۷ میلیارد تومان از بدهی های دولت پیشین فقط به تامین اجتماعی تسویه شده است. در این دولت همچنین نسبت به تسویه اوراق منتشر شده در دولت پیشین اقدام شد که اصل و سود این بدهی ها، ۳۶۰ هزار میلیارد ...
واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
منتظر کاهش قیمت طلا و سکه باشید
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
مسعودی با بیان این که سخت می توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد ...
تصاویر | صفحه اول روزنامه های سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 3 ساعت پیش
سفر رئیسی به پاکستان، واگذاری سرخابی ها و... از تیترهای روزنامه های امروز هستند.
ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
پایگاه خبری آفتاب - 3 ساعت پیش
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون نیز ۵ مورد مبتلا به تب خون ریزی دهنده کریمه کنگو را در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که یک مورد هم فوت شده است.
مسدودی مرزهای مسافری ایران و آذربایجان / ورود ماشین های ایرانی به آذربایجان محدود شد
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
به گفته عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان در شرایطی که جنگ روسیه و اوکراین محموله های تجاری بیشتری را به گمرکات ایران در مرزهای آستارا و بیله سوار کشانده کشور آذربایجان شمار ماشین هایی که می توانند روزانه از این مرزها عبور کنند را به ۱۵۰...
کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. آلرژی فصلی می تواند در برخی موارد باعث تحریک یا تشدید آسم یا منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های سینوسی و گوش شود.
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
پایگاه خبری آفتاب - 4 ساعت پیش
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه ب...
«نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
یکی از مهم ترین یادگار های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش برجسته بر صخره در شهر سرپل ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
فرا رو نیوز - 12 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.