سه شنبه 28 فروردین 1403
April 16, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 6 دقیقه پیش
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
پخت یک غذای خلاقانه با گوشت، سیرابی و جگر توسط آشپز روستایی چینی (فیلم)
عصر ایران - 8 دقیقه پیش
در این ویدئو یک آشپز روستایی چینی مشهور را خواهید دید که یک غذای خلاقانه و جالب با گوشت، سیرابی و جگر گوسفند طبخ می کند.
پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می شود/ هر کسی دلش با تیم است، می ماند
باشگاه خبرنگاران جوان - 15 دقیقه پیش
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس با این بازی هایی که می کند، قهرمان لیگ می شود.
لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
اقتصاد آنلاین - 25 دقیقه پیش
با انجام یک مراسم ویژه در آتن، مشعل بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد. تصاویری از این مراسم و لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ را ببینید.
طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
عصر ایران - 26 دقیقه پیش
روش پخت کیک گدازه شکلاتی با پف زیاد را در ادامه مشاهده می کنید. در روش پخت کیک گدازه شکلاتی، شما ابتدا قالب را با مقداری کره چرب می کنید و مقداری آرد داخل قالب ها ریخته و سپس به مدت ۱۰ دقیقه در یخچال بگذارید.
اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود
واحد مرکزی خبر - 29 دقیقه پیش
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را دفاعی کاملا مشروع دانست که در راستای موازین حقوق بین الملل و همه تعهدات حقوقی و انسانی انجام شده است.
اظهارات جنجالی سفیر انگلیس: ادعا علیه سفارت ایران مضحک است
فرا رو نیوز - 29 دقیقه پیش
پیام قابل تامل سفیر اسبق انگلیس در شبکه اجتماعی ایکس: بعنوان سفیر سابق بریتانیا و ۲۲ سال سابق دیپلماتیک سوگند یاد می کنم که همه سفارت های امریکا و انگلیس میزبان ایستگاه های سیا و MI۶ است. همه این سفارت خانه ها میزبان پرسنل نظامی و نیرو های ویژه است. این حر...
عضو کابینه جنگ اسرائیل: مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می کنیم
عصر ایران - 30 دقیقه پیش
«بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل زمان و مکان پاسخ خود به حمله تلافی جویانه ایران را مستقلاً انتخاب خواهد کرد و درعین حال، می کوشد در همکاری با آمریکا یک ائتلاف جهانی و منطقه ای علیه تهران تشکیل دهد.
دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
عصر ایران - 36 دقیقه پیش
دستمزد مقطوع تعیین شده از طرف این سازمان، به استناد مفاد ماده ۳۵ قانون تأمین اجتماعی و منطبق بر ضوابط قانونی از جمله تصویب نامه شورای عالی کار در خصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون کار، هر سال ت...
متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد: متهم با نام مستعار «سعید بی ناموس» که به جرم عربده کشی و شکستن شیشه خودرو ها دستگیر شده بود، حین انتقال به صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه و فوت شد.
فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است/بازداشتگاه وزرا مرکز با سارقین و اوباش است
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرد که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده است. به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ته...
آغاز ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
روزنامه همشهری - 1 ساعت پیش
کاهش قیمت دلار که از دو روز پیش شروع شده، امروز نیز ادامه داشت و تا لحظه مخابره این گزارش در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.
نفع نوسان نرخ ارز برای دولت چیست؟/ روایت جدید وزیر اقتصاد را بخوانید
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه لایحه ساماندهی اجاره بها در شورای نگهبان در حال بررسی است، گفت: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ها ندارد و متاسفانه این رویکرد که دولت به دلیل تامین بودجه خود تن به افزایش قیمت ارز می دهد یک رویکرد اشتباه است.
۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
علی آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.
کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی با اشاره به تاخیر 6 ماهه در پرداخت ارز صنایع روغن نباتی گفت:350 میلیون یورو ارز روغن خام وارداتی هنوز پرداخت نشده است اما کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد.
آغاز آخرین مهلت ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز آخرین مهلت ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری از فردا ۲۹ فروردین خبر داد.
ماجرای خرید دیجی کالا توسط همراه اول
وبنا - 1 ساعت پیش
تازه ترین خبرها حاکی ازآن است که شرکت همراه اول در تلاش است بخش عمده ای از سهام شرکت دیجی کالا را خریداری کند و مالک بزرگ ترین و مهم ترین شرکت دانش بنیان ایران شود، شرکتی که برآورد می شود ارزش ۱۰۰درصد از سهامش رقمی بالغ بر یک میلیارد دلار باشد. دیجی کالا ب...
افزایش دو برابری شاخص های بازرسی های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از افزایش دو برابری بسیاری از شاخص های بازرسی های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد.
وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت گفت: ارتقاء سامانه نسخه نویسی الکترونیکی منجر به پاسخگویی سریعتر فرآیند ها می شود.
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
پایگاه خبری آفتاب - 4 ساعت پیش
زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.»  (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ مشخص شد.
تفال به حافظ سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد...
فرا رو نیوز - 18 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.
گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
خبرگزاری تسنیم - 1 روز پیش
در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.