چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
April 24, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
اعلام پرفروش ترین سینما های کشور
جهان نیوز - 3 دقیقه پیش
۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.
ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
فرا رو نیوز - 4 دقیقه پیش
پل شریدر که به زودی با جدیدترین فیلمش راهی جشنواره کن می شود، پنج سال قبل در چنین روزی به بهانه حشنواره جهانی فیلم فجر در تهران حضور داشت و از سینمای ایران و آینده سینما صحبت کرد.
کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
باشگاه خبرنگاران جوان - 7 دقیقه پیش
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان برآورد کرده اند.
فرمانده تحت تعقیب فلسطینی کیست؟
جهان نیوز - 8 دقیقه پیش
ابوشجاع فرمانده جوان فلسطینی در عملیات زیادی در کرانه باختری علیه اسرائیل شرکت کرده است.محمد سامر جابر معروف به ابوشجاع فرمانده ۲۶ ساله فلسطینی که شایعه شده بود به شهادت رسیده است، در میان مردم حاضر شد.
اعلام رای دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
واحد مرکزی خبر - 9 دقیقه پیش
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر صادر کرد.
با تعطیلی پنجشنبه ها حقوق کارگران چه می شود؟
اقتصاد آنلاین - 10 دقیقه پیش
این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است.
واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
مشرق نیوز - 10 دقیقه پیش
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.
لوازم خانگی گران خواهد شد؟/ مدیرکل صمت واکنش نشان داد
خبرآنلاین - 11 دقیقه پیش
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.
ببینید | جزئیات جدید از محکومیت آمریکا به روایت معاون ابراهیم رئیسی
خبرآنلاین - 11 دقیقه پیش
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت در روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، گفت: آمریکا محاکم دادگستری ما اقدام متقابلی درباره آمریکا انجام داده اند زیراآمریکا پیش از اقدام ما مصونیت کشور ما را به صورت غیر قانونی نقض کرد که مغایر تمام ک...
رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه های مختلف هراسید
فرا رو نیوز - 12 دقیقه پیش
«امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان های خبره د...
کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
خبرگزاری تسنیم - 12 دقیقه پیش
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه تصویب بسته کمکی جدید آمریکا به کی یف، وضعیت جبهه نبرد را تغییر نخواهد، در مورد بازداشت معاون وزیر دفاع به اتهام رشوه نیز گفت: موضوع ظن به خیانت مطرح نیست و از حدس و گمان ها در این باره باید پرهیز شود.
بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
واحد مرکزی خبر - 12 دقیقه پیش
رئیس جمهور سریلانکا گفت: بی تردید بدون همکاری ایران و انتقال توانمندی و تکنولوژی مهندسان ایرانی انجام طرح بزرگ اومااویا و انتقال آب به مناطق دارای بحران و تنش آبی سریلانکا غیرممکن بود.
همراه داشتن کدام داروها در حج ممنوع است؟
اقتصاد آنلاین - 12 دقیقه پیش
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه ۹ ساله گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.
پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می دهد
فرا رو نیوز - 14 دقیقه پیش
«با زور و با این روشی که پیش می رویم نتیجه ی عکس خواهد داد. اینکه حجاب باید مراعات شود، یک اصل است؛ اما اینکه چگونه باید این پیام را رساند اصل دیگر است. این خانم ها و زنان در اختیار خود نظام بودند؛ صداوسیما، روحانیت، مدارس، معلم ها، صداوسیما و رادیو در اخت...
آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
روزنامه همشهری - 14 دقیقه پیش
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله خبر داد.
ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
طرفداری - 16 دقیقه پیش
پادشاه؛ لقبی که فدراسیون جهانی کشتی به حسن یزدانی داده است.
واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
عصر ایران - 16 دقیقه پیش
طی روز های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب وفاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره سازی آب» ارسال شد. متن این پیامک این بود که: «با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات...
افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در سریلانکا/ بهره برداری از یکی از بزرگترین طرح های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
جهان نیوز - 16 دقیقه پیش
پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» سریلانکا که مراحل طراحی و ساخت آن توسط شرکت های ایرانی انجام شده است، به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه های حوزه صادرات خدمات فنی-مهندسی کشور در زمینه های سدسازی، انتقال آب و تولید برق با حضور روسای جمهور ایران و سریل...
آغاز به کار هیئت امنای محلات در 352 محله شهر تهران
خبرگزاری تسنیم - 24 دقیقه پیش
رئیس شورای شهر تهران از آغاز به کار 352 هیئت امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز 9 اردیبهشت (روز شوراها) خبر داد.
ابتکار جالب یک کارگر برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب
اقتصاد آنلاین - 41 دقیقه پیش
ویدئوی جالبی از دیدار امروز رهبر انقلاب با کارگران در فضای مجازی منتشر شده است. در این دیدار، یکی از کارگران برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب ابتکار جالبی انجام داد. در ویدئو ببینید.
قیمت کتاب های سال تحصیلی جدید دانش آموزان مشخص شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
قیمت کتاب های درسی در پایه تحصیلی اول ابتدایی ۷۱ هزار تومان است.
طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی گفت: طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد.
خبرخوش زارع پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
خبرآنلاین - 2 ساعت پیش
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.
کوچک ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت رونمایی شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
مایکروسافت نسخه ی جدید هوش مصنوعی سبک خود را به نام Phi-3 Mini معرفی کرد. Phi-3 Mini اولین مدل از سه مدل کوچکی محسوب می شود که مایکروسافت رونمایی کرده است.
بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
وزیر اقتصاد اعلام کرد که مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی را پشت سر گذاشتیم و بدهی های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم.
هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه
وبنا - 4 ساعت پیش
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کدپستی ملک مسدود می شود.» او گفت که بعضا دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و برای قیمت...
تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
فرا رو نیوز - 14 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.
تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
عصر ایران - 1 روز پیش
پژوهشگران می گویند جنسیت پزشک می تواند تأثیر نگران کننده ای بر تشخیص بیماری ها و درمان بیماران داشته باشد.