جمعه 31 فروردین 1403
April 19, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
خبرگزاری تسنیم - 8 دقیقه پیش
پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا با صعود نماینده فرانسه به مرحله بعدی بسته شد.
خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
طرفداری - 12 دقیقه پیش
پیولی که به بردن تیم مورینیو عادت داشت، مثل بازی رفت اسیر تاکتیک های ده روسی شد. در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی میلان دو گل دریافت کرد تا اوضاع برای آنها بیش از حد سخت شود. مصدومیت لوکاکو و اخراج چلیک هم تاثیری در روند کار میلان ایجاد نکرد و در نهایت رم به مرحله...
عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
افکار نیوز - 16 دقیقه پیش
افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکایی گفت: ایران با عملیات اخیر نشان داد هر زمان بخواهد می تواند ضربات راهبردی را از حیث نظامی به رژیم اسرائیل وارد کند.
آمریکا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
خبرگزاری تسنیم - 21 دقیقه پیش
در پی رأی گیری در شورای امنیت برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، آمریکا به عنوان تنها مخالف، قطعنامه مذکور را وتو کرد.
ببینید | لحظه وتوی آمریکا برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
خبرآنلاین - 21 دقیقه پیش
در رای گیری پیش نویس قطعنامه عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل ۱۲ کشور روسیه، چین، فرانسه، مالت، اسلوونی، اکوادور، گویان، روسیه، ژاپن، موزامبیک، سیرالئون، و الجزایر رای مثبت دادند. دو کشور بریتانیا، سوئیس رای ممتنع دادند اما ایالات متحده آمریکا با رای م...
در صورت هرگونه تعرض رژیم اسرائیل به منافع ایران، در پاسخ گویی لحظه ای تردید نخواهیم کرد/ شورای امنیت باید رژیم یاغی صهیونیستی را مهار نماید/ ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت سازمان ملل
جهان نیوز - 22 دقیقه پیش
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهور اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب انگیز تاریخی تا لوله های عظیم آب و فاضلاب ۱۰۰۰ ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)
عصر ایران - 1 ساعت پیش
رفتن به درون کوره پخت سفال، سفری هیجان انگیز به عمق تاریخ است. این که می شد از نزدیک تکنیک استادانی را دید که با دانش عجیبی آن را ساخته اند، اعجاب انگیز است. دانشی که حتی امروز نمی دانیم آن را چطور به دست آورده بودند. این حفره هایی که می بینید احتمالا محل ...
ابلاغ اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور/ پیگیر آزمون های تمام الکترونیک هستیم
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
رییس سازمان سنجش اموزش کشور گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور طراحی و تصویب شده و به امضای رییس جمهور رسیده است و پس از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ابلاغ شود.
میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات 37 هزار و 500 تومان است
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
مرکز مبادله ارز و طلای ایران از تامین 2 میلیارد و 484 میلیون دلار ارز برای واردات از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و اعلام کرد: میانگین وزنی قیمت ارز تخصیصی بانک مرکزی برای سه گروه نیمایی، کالا های اساسی و خدمات معادل 37 هزار و 500 تومان است.
چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
همزمان با انتشار برخی اخبار مبنی بر چاپ ایران چک 500 هزار تومانی، بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه زنی های نادرست رسانه ای تأکید کرد: برنامه ای برای انتشار قطوع ( دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.
بیماری خاموش کبدی NASH چیست؟
جهان نیوز - 1 ساعت پیش
بیماری استیاتوهپاتیت غیرالکلی (NASH) نوعی بیماری کبد چرب غیرالکلی است که می تواند موجب آسیب جدی به کبد و حتی مرگ بیمار شود اما کاهش وزن و ورزش به بهبود بیماری کمک می کند.
وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست ها مردم خود را به خطر می اندازد!
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین های اشغالی باعث تعجب صهیونیست ها شده است.
کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
بنابر اعلام مسئولان، طرح کهربا(طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی)در شش بانک عملیانی شده که عملیاتی شدن این پروژه و حذف کارت های بانکی به صورت فیزیکی آمار کلاهبرداری از طریق دسترسی به اطلاعات کارت های بانکی اشخاص به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
نفس بازار خودرو برید/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین، کوییک و تارا + جدول
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
بازار خودرو در شرایط خاصی قرار دارد. در روزهای گذشته پس از افزایش شدید قیمت خودرو، اما این بار چند روزی است که بازار در روندی نزولی قرار گرفته است.
چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
پایگاه خبری آفتاب - 2 ساعت پیش
بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد.
سیل در امارات / پرواز های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
پایگاه خبری آفتاب - 2 ساعت پیش
شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با توجه وقوع سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره برداری از سطوح پروازی و ترمینال های این فرودگاه، طی پیامی از سوی مرکز کنترل فضای فرودگاه دبی پذیرش پرواز های ورودی از فرودگاه های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی متوق...
مردم آمریکا موافق فشار به مردم ایران نیستند / تحریم ها یعنی رنج؛ کتاب هنر تحریم ها / روایت سردار سلیمانی از راز فرماندهی / فوتبال بازی کردن سیدحسن نصرالله / مجسمه آزادی آمریکا برای مصر است!
تابناک - 2 ساعت پیش
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه ای از ویدیو ها عمدتاً متکی بر گزارش ها و تحلیل ها و ویدیویی هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می توان فرا گرفت.
دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
خبرگزاری تسنیم - 2 ساعت پیش
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها و ملاقات های دیپلماتیک خود در نیویورک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه زنی های نادرست رسانه ای اعلام می کند برنامه ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.
منظور: افزایش دائم دستمزد ها به رفاه مردم کمک نمی کند!
پایگاه خبری آفتاب - 2 ساعت پیش
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزد ها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی کند.
ادامه عملیات حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
مشرق نیوز - 2 ساعت پیش
حزب الله لبنان اعلام کرد پنجشنبه شب دو ساختمان را در شهرک یرئون در مرزهای شمالی که نظامیان اشغالگر در داخل آن بودند، با موشک هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.
حقوق مستمری بگیران افزایش یافت؟
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور): در روزهای گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه ای نداشت و قرار شد هفته آینده...
کشف جسد مرد جوانی در محور خلخال
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
فرماندار رضوانشهر از کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال محدوده ییلاق جهانگیریه خبر داد و گفت: تحقیقات در خصوص نحوه فوت همچنان ادامه دارد.
پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 روز پیش
رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می شود.
مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 روز پیش
گوشی های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می رسند.
مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه ها باشید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
برای بررسی میزان نیترات در هندوانه و جلوگیری از مسمومیت، می توانید یک تکه از گوشت هندوانه را در آب تمیز قرار داده اگر آب تغییر رنگ داده و به رنگ صورتی تند تبدیل شود؛ این نشانه ای از وجود نیترات های زیاد در هندوانه است و بهتر است از مصرف آن خودداری کنید.
تصاویر | صفحه اول روزنامه های پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 1 روز پیش
ادامه تحلیل ها درباره عملیات دفاعی ایران در برابر اسرائیل، برگزاری روز ارتش در کشور و وضعیت رشد اقتصادی و... از تیترهای مطبوعات امروز است.
اگر مدام خسته هستید، این مورد را چک کنید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم، مدیریت استرس و خواب کافی می تواند عملکرد تیروئید را بهبود بخشد و خستگی مزمن را کاهش دهد. مطالعات اخیر بر نقش غده تیروئید در تنظیم متابولیسم، استفاده از انرژی و چگونگی تأثیر آن بر خستگی تأکید می کنند.
سیل زدگان مراقب تمساح باشند!
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و سیلاب به وجود آمده بویژه در جنوب این استان در منطقه بلوچستان احتمال خروج تمساح پوزه کوتاه (گاندو) از برکه وجود دارد که مردم باید به شدت مراقب باشند.