پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
April 25, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 دقیقه پیش
قائم مقام حزب موتلفه توطئه های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
ایلان ماسک: تسلا سال آینده به جای ماشین روبات می فروشد
روزنامه دنیای اقتصاد - 6 دقیقه پیش
مهر: ایلان ماسک، مدیر ارشد اجرایی تسلا اعلام کرد هرچند روبات انسان نمای این شرکت هنوز در آزمایشگاه است، اما احتمالا تا پایان سال آینده برای فروش آماده باشد.
وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی دستور کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
روزنامه دنیای اقتصاد - 6 دقیقه پیش
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستورکارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد. عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیات دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین م...
آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
روزنامه دنیای اقتصاد - 6 دقیقه پیش
مهر: سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبه رو خواهد شد. به گزارش رویترز، اکنون لایحه مذکور به رئیس جمهور ارسال می شود تا آن را امضا کند.
درخواست موزیلا برای اقدام واتس اپ در انتخابات قریب الوقوع سراسر جهان
روزنامه دنیای اقتصاد - 6 دقیقه پیش
موزیلا در آستانه برگزاری انتخابات ها در کشورهای سراسر جهان، خواستار انجام تدابیری در واتس اپ برای حفاظت از درستی و یکپارچگی این رویدادها شد. چهار میلیارد نفر یا تقریبا نیمی از جمعیت جهان در ۶۴ کشور جهان از جمله کشورهای بزرگی نظیر آمریکا و هند در سال ۲۰۲۴، ...
فیلم «همسر» برای نابینایان توضیح دار شد
روزنامه دنیای اقتصاد - 6 دقیقه پیش
دنیای اقتصاد: مسعود فروتن فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم زاده را برای نابینایان توضیح دار کرد. این فیلم روز پنج شنبه ساعت ۱۹ از طریق سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را محدث...
هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می شود
روزنامه دنیای اقتصاد - 6 دقیقه پیش
مهر: جمینی، چت بات هوش مصنوعی گوگل احتمالا در آینده نزدیک یک به روزرسانی مهم روی موبایل ها دریافت می کند و چند ویژگی جدید از جمله باکسی برای نوشتن متن روی تصویر یا ویدئو به آن اضافه می شود.
واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات «باید متوقف شود.»
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
عصر ایران - 1 ساعت پیش
ساردویی : یکی از اولویت های دولت از همان ابتدا، حمایت از مردم در تمام بخش ها بود که در عمل آنرا اثبات کرد تا حال کارگران در این دولت خوب شود.
توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.
واکنش یک حقوق دان به حکم اعدام توماج صالحی
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
یک حقوق دان به حکم اعدام توماج صالحی واکنش نشان داد.
کل کل خنده دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
عصر ایران - 1 ساعت پیش
فردین معصومی پیشکسوت کشتی ایران و امیررضا معصومی ملی پوش سنگین وزن ایران به کری های فوتبالی در مراسم برترین ها پرداختند.
رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
عصر ایران - 1 ساعت پیش
هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.
آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگی، علمی و آموزشی، ضمن اعلام آمادگی کشورمان برای انتقال تجربیات ارزشمند خود به سریلانکا افزود: نیرو های جوان، تحصیلکرده و باانگیزه بزرگترین ظرفیت دو کشور برای پیشرفت هستند و ایران از ارتقای ...
تصویب تشکیل استان تهران شرقی
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
معاون وزیر کشور با اشاره به روند تشکیل استان تهران شرقی گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.
در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضرورتی برای قطع اینترنت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ نیست، نسل سوم سیگنال یاب ها قابلیت کشف همه نوع سیگنال ها را دارد، اما اگر داوطلبان موبایل واره یا هندزفری همراه داشته باشند، تخلف است.
(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
ثبت بالاترین کیفیت و وضوح از سوژه های در حال حرکت توسط تلفن هوشمند جدید هواوی.
چرا نباید نگران نسل Z بود؟
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
برای هر نسل، یک روایت ساده وجود دارد: بومر ها مقارن با فراوانی پساجنگ و میلنیال ها همزمان با تجربه بحران مالی سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹. برای نسل Z، دیدگاه متداول این است که گوشی های هوشمند آن ها را ناراحت کرده و آینده ی تلخ تری را پیش روی آن ها قرار داده است.
مواد غذایی ضد التهاب
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
دانشمندان معتقدند التهاب در همه این بیماری ها نقش دارد. بنابراین، پیروی از یک رژیم غذایی ضد التهاب ممکن است به بهبود سلامت فرد مبتلا به سندرم متابولیک کمک کند.
تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.