جمعه 31 فروردین 1403
April 19, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
هانسی فلیک تسلیم نمی شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
طرفداری - 9 دقیقه پیش
با وجود نظر مثبت مدیران بارسلونا روی نام رافا مارکز اما هانسی فلیک همچنان در رویای هدایت این تیم اسپانیایی است.
خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
طرفداری - 11 دقیقه پیش
تیری آنری، گل لیونل مسی به مالاگا را بهترین گل اسطوره آرژانتینی بارسلونا می داند.
کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
باشگاه خبرنگاران جوان - 20 دقیقه پیش
بنابر اعلام مسئولان، طرح کهربا(طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی)در شش بانک عملیانی شده که عملیاتی شدن این پروژه و حذف کارت های بانکی به صورت فیزیکی آمار کلاهبرداری از طریق دسترسی به اطلاعات کارت های بانکی اشخاص به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
نفس بازار خودرو برید/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین، کوییک و تارا + جدول
خبرآنلاین - 20 دقیقه پیش
بازار خودرو در شرایط خاصی قرار دارد. در روزهای گذشته پس از افزایش شدید قیمت خودرو، اما این بار چند روزی است که بازار در روندی نزولی قرار گرفته است.
واکنش شفاف فرمانده حفاظت و امنیت مراکز هسته ای ایران در صورت حمله اسرائیل
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به...
سیل در امارات / پرواز های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با توجه وقوع سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره برداری از سطوح پروازی و ترمینال های این فرودگاه، طی پیامی از سوی مرکز کنترل فضای فرودگاه دبی پذیرش پرواز های ورودی از فرودگاه های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی متوق...
تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
طرفداری - 1 ساعت پیش
در بین بهترین پاسورهای گل لیگ برتر ایران، ریکاردو آلوز از تراکتور، ابوالفضل جلالی از استقلال و دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس بهترین عملکرد را دارند.
دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها و ملاقات های دیپلماتیک خود در نیویورک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
عصر ایران - 1 ساعت پیش
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه زنی های نادرست رسانه ای اعلام می کند برنامه ای برای انتشار قطوع ( دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.
منظور: افزایش دائم دستمزد ها به رفاه مردم کمک نمی کند!
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزد ها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی کند.
حقوق مستمری بگیران افزایش یافت؟
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور): در روزهای گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه ای نداشت و قرار شد هفته آینده...
کشف جسد مرد جوانی در محور خلخال
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
فرماندار رضوانشهر از کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال محدوده ییلاق جهانگیریه خبر داد و گفت: تحقیقات در خصوص نحوه فوت همچنان ادامه دارد.
واکنش سپاه به ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.
سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.
پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 روز پیش
رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می شود.
مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 روز پیش
گوشی های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می رسند.
مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه ها باشید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
برای بررسی میزان نیترات در هندوانه و جلوگیری از مسمومیت، می توانید یک تکه از گوشت هندوانه را در آب تمیز قرار داده اگر آب تغییر رنگ داده و به رنگ صورتی تند تبدیل شود؛ این نشانه ای از وجود نیترات های زیاد در هندوانه است و بهتر است از مصرف آن خودداری کنید.
تصاویر | صفحه اول روزنامه های پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 1 روز پیش
ادامه تحلیل ها درباره عملیات دفاعی ایران در برابر اسرائیل، برگزاری روز ارتش در کشور و وضعیت رشد اقتصادی و... از تیترهای مطبوعات امروز است.
اگر مدام خسته هستید، این مورد را چک کنید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم، مدیریت استرس و خواب کافی می تواند عملکرد تیروئید را بهبود بخشد و خستگی مزمن را کاهش دهد. مطالعات اخیر بر نقش غده تیروئید در تنظیم متابولیسم، استفاده از انرژی و چگونگی تأثیر آن بر خستگی تأکید می کنند.
سیل زدگان مراقب تمساح باشند!
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و سیلاب به وجود آمده بویژه در جنوب این استان در منطقه بلوچستان احتمال خروج تمساح پوزه کوتاه (گاندو) از برکه وجود دارد که مردم باید به شدت مراقب باشند.