پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
April 25, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
اقتصاد آنلاین - 5 دقیقه پیش
محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.
هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است
مشرق نیوز - 6 دقیقه پیش
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: هندوستان مهمان ویژه امسال نمایشگاه است.
پیش بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
خبرآنلاین - 7 دقیقه پیش
طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک ترین و گرمترین مرکز استان ها پیش بینی می شوند.
زمان آغاز ششمین دوره مجلس خبرگان
جهان نیوز - 8 دقیقه پیش
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
مشرق نیوز - 8 دقیقه پیش
جابری انصاری در نشست مجازی «جنگ غزه؛ ایران و اسراییل» گفت: عملیات «وعده صادق» در خوانش استراتژیک نمایش قدرت بزرگ ایران بود.
هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور دارند از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
خبرآنلاین - 10 دقیقه پیش
جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه های اول کنکور دارند از ایران می روند! الان دارند می گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده ایم.
رئیسی: این سفر پیام مهمی داشت
پایگاه خبری آفتاب - 10 دقیقه پیش
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت:، اما برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است.
برخورد با مزاحمت های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 11 دقیقه پیش
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران اجرایی شده است. به گزارش ایلنا، مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی ها و چرخی ها در ۱۲...
واکنش یکی از عموهای فیتیله ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال ها فیتیله اش روشن شد!
روزنامه همشهری - 13 دقیقه پیش
اختلاف مجید قناد و فیتیله ای ها که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفتگوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.
اردوغان: روابط تجاری با اسرائیل نداریم
جهان نیوز - 13 دقیقه پیش
رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی اعلام کرد که کشورش دیگر روابط تجاری با رژیم صهیونیستی ندارد.
میتسوبیشی با لباس رنو در بازار ایران + عکس
اقتصاد آنلاین - 13 دقیقه پیش
یک سال و نیم پس از آنکه میتسوبیشی ASX به نسخه ای از رنو کپچر تبدیل شد، این خودروساز ژاپنی این مدل را برای مطابقت با کپچر ۲۰۲۴ به روزرسانی کرده است. این شاسی بلند ساب کامپکت به جز لوگوی میتسوبیشی، هیچ تفاوتی با رنو کپچر ندارد.
نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
مشرق نیوز - 14 دقیقه پیش
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد اعلام و پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می شود.
روزنامه های پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری آفتاب - 15 دقیقه پیش
بیانات رهبرانقلاب در جمع کارگران و سفر رئیسی به سریلانکا از عناوین مهم روزنامه های امروز است.
فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
افکار نیوز - 15 دقیقه پیش
الکس گارلند فیلمی ضد جنگ علیه قطبی سازی را کارگردانی کرده است. او می گوید: 'وضعیت دیوانه کننده ای در امریکا حاکم شده که مردم حتی در مواجهه با یک رئیس جمهور فاشیست نیز نمی توانند با یکدیگر به توافق و اجماع نظر برسند'.
هوای تهران در وضعیتِ قابل قبول
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 16 دقیقه پیش
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و در شرایط قابل قبول است. به گزارش ایلنا، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.همچنین این شاخص د...
قیمت نقره و فلزات گران بها پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
افکار نیوز - 18 دقیقه پیش
امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 در معاملات بازار فلزات گرانبها، قیمت هر انس طلا با 0.06 درصد افزایش نسبت به روز گذشته، برابر 2,317.57 دلار به ثبت رسید
سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می یابد/ ایران ظرفیت های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
مشرق نیوز - 20 دقیقه پیش
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می تواند
حمله های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
مشرق نیوز - 23 دقیقه پیش
شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه طی شب گذشته شاهد چندین حمله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان بود.
قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
افکار نیوز - 24 دقیقه پیش
هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۱۴ (دو هزار و سیصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.
چگونه کشورهای جهان از خورشید طلا و از باد پول می سازند؟!
اقتصاد آنلاین - 30 دقیقه پیش
کشورهای مختلف و به ویژه آن ها که آفتاب خیزتر هستند به شدت به دنبال بهره برداری از منابع خورشیدی خود هستند. افزون بر کشورهای حاشیه خلیج فارس، اخیرا هند نیز در این زمینه سرمایه گذاری گسترده ای انجام داده است. علی جم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد که یکی ...
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
پایگاه خبری آفتاب - 36 دقیقه پیش
منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
تصاویر | صفحه اول روزنامه های پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 1 ساعت پیش
سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران و گزارش سفر رئیسی به سریلانکا از تیترهای امروز مطبوعات است.
صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت های فوتسال آسیا 2024 می داند.
نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور داوطلبان ۲ گروه آزمایشی آغاز شد.
نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام می شود.
رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوریمحققان یکی از شرکت های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری از آ...
تقسیم استان تهران تصویب شد + جزییات مهم
اقتصاد آنلاین - 9 ساعت پیش
معاون وزیر کشور از موافقت با مصوبه تشکیل استان شرقی در تهران خبر داد.
تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
فرا رو نیوز - 9 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.
طرز تهیه کباب ترش تابه ای، یک غذای فوق العاده خوشمزه
فرا رو نیوز - 9 ساعت پیش
کباب ترش تابه ای یکی از روش های پخت کباب تابه ای است که طی آن کباب با سسی مخلوط از گردو، رب انار، سیر و پیاز طبخ می شود و طعم بی نظیری دارد.
درخواست موزیلا برای اقدام واتس اپ در انتخابات قریب الوقوع سراسر جهان
روزنامه دنیای اقتصاد - 9 ساعت پیش
موزیلا در آستانه برگزاری انتخابات ها در کشورهای سراسر جهان، خواستار انجام تدابیری در واتس اپ برای حفاظت از درستی و یکپارچگی این رویدادها شد. چهار میلیارد نفر یا تقریبا نیمی از جمعیت جهان در ۶۴ کشور جهان از جمله کشورهای بزرگی نظیر آمریکا و هند در سال ۲۰۲۴، ...
آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
روزنامه دنیای اقتصاد - 9 ساعت پیش
مهر: سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبه رو خواهد شد. به گزارش رویترز، اکنون لایحه مذکور به رئیس جمهور ارسال می شود تا آن را امضا کند.
چرا نباید نگران نسل Z بود؟
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
برای هر نسل، یک روایت ساده وجود دارد: بومر ها مقارن با فراوانی پساجنگ و میلنیال ها همزمان با تجربه بحران مالی سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹. برای نسل Z، دیدگاه متداول این است که گوشی های هوشمند آن ها را ناراحت کرده و آینده ی تلخ تری را پیش روی آن ها قرار داده است.
یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
بر اساس مطالعات اخیر افراد مسنی که دچار کم شنوایی شدیدتری هستند، بیشتر به زوال عقل مبتلا می شوند، اما احتمال ابتلا به زوال عقل در کسانی که از سمعک استفاده می کنند کمتر است.
مواد غذایی ضد التهاب
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
دانشمندان معتقدند التهاب در همه این بیماری ها نقش دارد. بنابراین، پیروی از یک رژیم غذایی ضد التهاب ممکن است به بهبود سلامت فرد مبتلا به سندرم متابولیک کمک کند.