سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
April 23, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 دقیقه پیش
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس های شهری اورهال خواهند شد و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
اطلاع نگاشت زمان و تعداد سؤالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
واحد مرکزی خبر - 6 دقیقه پیش
این اطلاع نگاشت (اینفوگرافیک)، درباره زمان و تعداد سؤالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، به صورت تصویری داوطلبان را راهنمایی می کند.
نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
واحد مرکزی خبر - 9 دقیقه پیش
رئیس مجلس در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی خاطرنشان کرد: تنها نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند.
اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
واحد مرکزی خبر - 10 دقیقه پیش
مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را اصلاح کرد.
تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
مشرق نیوز - 10 دقیقه پیش
رئیس مجلس گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بوده و قطعاً بانک مرکزی در تأمین ارز دارو تأخیر داشته است.
پیش بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
خبرآنلاین - 11 دقیقه پیش
بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بارش کشور تا نیمه خرداد در محدوده نرمال تا فراتر از آن برآورد می شود.
امسال مدارس از شهریور باز می شوند؟
خبرآنلاین - 12 دقیقه پیش
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش زمان درباره بازگشایی مدارس گفت: این طرح فعلاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است و باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود بنابراین فعلاً نمی توانیم بگویم که زمان بازگشایی مدارس تغییر کرده است.
سقف برداشت از حساب های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
روزنامه همشهری - 13 دقیقه پیش
سقف برداشت از حساب های بانکی که به صورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشته است.
وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
فرا رو نیوز - 15 دقیقه پیش
وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهامات پیش علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را متهم به نقض حقوق بشر در سال ۲۰۲۳ میلادی کرد.
طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می نامید، می شود دم از عدالت زد؟
فرا رو نیوز - 16 دقیقه پیش
«قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم های تبعیض و بی عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند!»
واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
افکار نیوز - 18 دقیقه پیش
سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.
گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
خبرآنلاین - 19 دقیقه پیش
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر «ابراهیم رئیسی» رییس جمهور به پاکستان گفت : هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه ای و بین المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روا...
قیمت انواع برنج امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار تهران
افکار نیوز - 20 دقیقه پیش
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت برنج ایرانی در بازار بین ۷۰ تا ۱۳۰ هزار تومان متغیر است که البته در مورد برنجهای ایرانی خاص که میزان تولید و عرضه آنها کم است، متفاوت بوده و بالاتر از قیمت های ارائه شده در این جدول است.
جزئیات فیلم جدید پوران درخشنده
جهان نیوز - 22 دقیقه پیش
پوران درخشنده کارگران ایرانی درباره فعالیت های اخیر خود و ساخت فیلمی با عنوان «عشق» خبر داد و گفت: فیلمنامه این فیلم را با مضمون مهاجرت در آمریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته ام.
آغاز دومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
روزنامه همشهری - 23 دقیقه پیش
گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت دومین طرح فروش فوق العاده خودروی آریسان۲ دوگانه سوز در سال جدید را در حالی آغاز می کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.
خبر جدید یک نماینده برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
خبرآنلاین - 28 دقیقه پیش
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان داد.
۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ گاه نمی تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!
خبرآنلاین - 31 دقیقه پیش
آرش رئیسی نژاد کارشناس مسائل ژئوپلیتیک با انتشار پیامی به 12 نکته مهم در خصوص عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و نوشت: اگر ضربۀ شوک آور مبتنی بر حملۀ پیش دستانه، ستون استراتژی تل آویو بوده، پیشروی تدریجی در محدودۀ منطقۀ خاکستری کلیدِ استراتژی...
منتظر کاهش قیمت طلا و سکه باشید
اقتصاد آنلاین - 36 دقیقه پیش
مسعودی با بیان این که سخت می توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد ...
تصاویر | صفحه اول روزنامه های سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 49 دقیقه پیش
سفر رئیسی به پاکستان، واگذاری سرخابی ها و... از تیترهای روزنامه های امروز هستند.
ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
پایگاه خبری آفتاب - 54 دقیقه پیش
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون نیز ۵ مورد مبتلا به تب خون ریزی دهنده کریمه کنگو را در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که یک مورد هم فوت شده است.
کشف سیارکی که بچه ماه است!
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
منشأ سیارک کامو اولوا Kamo'oalewa که در سال ۲۰۱۶ کشف شد، چیزی شبیه یک راز است، اما ستاره شناسان معتقدند که ممکن است تکه ای از ماه باشد.
مسدودی مرزهای مسافری ایران و آذربایجان / ورود ماشین های ایرانی به آذربایجان محدود شد
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
به گفته عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان در شرایطی که جنگ روسیه و اوکراین محموله های تجاری بیشتری را به گمرکات ایران در مرزهای آستارا و بیله سوار کشانده کشور آذربایجان شمار ماشین هایی که می توانند روزانه از این مرزها عبور کنند را به ۱۵۰...
معاملات املاک در دیوار و شیپور مسدود می شود
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.
کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. آلرژی فصلی می تواند در برخی موارد باعث تحریک یا تشدید آسم یا منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های سینوسی و گوش شود.
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه ب...
«نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
یکی از مهم ترین یادگار های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش برجسته بر صخره در شهر سرپل ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ اردیبهشت
ایتنا ( اخبار فن آوری اطلاعات و ارتباطات ) - 3 ساعت پیش
ایتنا - صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.
تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
فرا رو نیوز - 9 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.