سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
April 23, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
مشرق نیوز - 5 دقیقه پیش
قیمت خودرو امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، کاهشی گزارش می شود. البته شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو بیشتر بوده و خودروهای سایر شرکت ها غالباً باثبات گزارش می شود.
کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت الله خامنه ای است
خبرآنلاین - 10 دقیقه پیش
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه ب...
کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می شود
واحد مرکزی خبر - 11 دقیقه پیش
رئیس مرکز شعر، موسیقی و سرود صداوسیما گفت: اشعار منتخب جشنواره شعر «نفس پاک» در کتابی به ماندگار منتشر می شود.
همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار شد
خبرگزاری تسنیم - 12 دقیقه پیش
همایش «شن ها مامور خدا بودند» به مناسبت بزرگداشت سالروز «شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
سرکنسول جدید عربستان در مشهد تعیین شد
خبرآنلاین - 13 دقیقه پیش
عبدالله العنزی سفیر عربستان در ایران گفت: محمد نوار العتیبی به عنوان سرکنسول جدید عربستان در مشهد تعیین شده است.
دانش آموزان یک دبستان در تهران بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 13 دقیقه پیش
دانش آموزان دبستان پسرانه بیان رفیع در منطقه ۲۲ تهران، با اهدای پس انداز های خود، موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. به گزارش ایلنا، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان آوران...
فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
پایگاه خبری آفتاب - 13 دقیقه پیش
مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت پایان می یابد.
فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 14 دقیقه پیش
نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است. به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت م...
دوقلوهای پایتخت به ایران باز می گردند؟
خبرآنلاین - 14 دقیقه پیش
سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشت شان به ایران و حضور در فصل ۷ سریال پایتخت گفته اند که هنوز بلاتکلیف هستند و جوابی برای این سوال ندارند.
جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل زاده
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 15 دقیقه پیش
کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد. به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست وسوم لیگ برتر...
وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
باشگاه خبرنگاران جوان - 15 دقیقه پیش
دادستان تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود.
گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
خبرگزاری تسنیم - 15 دقیقه پیش
بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است.
اعلام آرای انضباطی تیم های لیگ برتر فوتبال
واحد مرکزی خبر - 16 دقیقه پیش
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلف برخی از رقابت های لیگ برتر صادر کرد.
بزرگ ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
مشرق نیوز - 16 دقیقه پیش
دفتر نخست وزیری انگلیس از ارسال بزرگ ترین بسته نظامی این کشور به اوکراین، خبر داد.
افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
واحد مرکزی خبر - 16 دقیقه پیش
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۱۸۳ نفر رسید و هفتاد و هفت هزار و ۱۴۳ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
روزنامه همشهری - 20 دقیقه پیش
«مایوین» کارگردان فرانسوی در مصاحبه ای به صراحت از دشواری ها کار با «جانی دپ»، دخالت های او در فیلمنامه، تاخیرها و ... ترس عوامل فیلم از او پرده برداشته است.
حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
پایگاه خبری آفتاب - 20 دقیقه پیش
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانو...
گزارش روزانه بورس 4 اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند.
قیمت لیر ترکیه سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
قیمت لیر ترکیه امروز در بازار آزاد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ساعت ۱۲ با ۰.۲۵% کاهش ۱,۹۸۰ تومان اعلام شده است.
اضطراب اجتماعی چیست؟
جهان نیوز - 1 ساعت پیش
اگرچه اضطراب نوعی اختلال مربوط به سلامت روان است اما می تواند باعث بروز علائم جسمانی نیز در افراد بشود؛ شناختن این علائم می تواند به درمان اختلالات اضطرابی کمک کند.
آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می شود.
بهادری: بدهی ۶۰۰ همتی دولت قبل تسویه شد
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در طول ۲.۵ فعالیت دولت مردمی، ۲۰۷ میلیارد تومان از بدهی های دولت پیشین فقط به تامین اجتماعی تسویه شده است. در این دولت همچنین نسبت به تسویه اوراق منتشر شده در دولت پیشین اقدام شد که اصل و سود این بدهی ها، ۳۶۰ هزار میلیارد ...
واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
منتظر کاهش قیمت طلا و سکه باشید
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
مسعودی با بیان این که سخت می توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد ...
تصاویر | صفحه اول روزنامه های سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 3 ساعت پیش
سفر رئیسی به پاکستان، واگذاری سرخابی ها و... از تیترهای روزنامه های امروز هستند.
ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
پایگاه خبری آفتاب - 3 ساعت پیش
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون نیز ۵ مورد مبتلا به تب خون ریزی دهنده کریمه کنگو را در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که یک مورد هم فوت شده است.
مسدودی مرزهای مسافری ایران و آذربایجان / ورود ماشین های ایرانی به آذربایجان محدود شد
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
به گفته عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان در شرایطی که جنگ روسیه و اوکراین محموله های تجاری بیشتری را به گمرکات ایران در مرزهای آستارا و بیله سوار کشانده کشور آذربایجان شمار ماشین هایی که می توانند روزانه از این مرزها عبور کنند را به ۱۵۰...
کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. آلرژی فصلی می تواند در برخی موارد باعث تحریک یا تشدید آسم یا منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های سینوسی و گوش شود.
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
پایگاه خبری آفتاب - 4 ساعت پیش
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه ب...
نفرین شاه باستانی ایران؛ افسانه پیروزی بر صخره های سرپل ذهاب
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
یکی از مهم ترین یادگار های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش برجسته بر صخره در شهر سرپل ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
فرا رو نیوز - 12 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.