سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
April 23, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
پیش بینی وضعیت بارندگی در تهران
خبرآنلاین - 2 دقیقه پیش
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش بینی می شود.
پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
مشرق نیوز - 6 دقیقه پیش
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش بینی می شود.
تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می کنم/ دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
پایگاه خبری آفتاب - 6 دقیقه پیش
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
واکنش ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
پایگاه خبری آفتاب - 6 دقیقه پیش
اظهارات مدیر یکی از سکو های نمایش خانگی نسبت به جامعه هنری کشور، با موجی از انتقادات مواجه شده است.
انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
خبرگزاری تسنیم - 8 دقیقه پیش
با حکم رئیس دستگاه قضا، نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب شدند.
سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام
جهان نیوز - 9 دقیقه پیش
پدرام پورامیری در نخستین فیلم مستقل خود با تهیه کنندگی مجتبی رشوند، در حالی پیش تولید این فیلم را شروع کرده که رضا عطاران در این فیلم، نقش مردی را بازی خواهد کرد که به دلیل شباهت به صدام از او می خواهند تا نقش بدل او را ایفا کند!
آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
مشرق نیوز - 12 دقیقه پیش
امیرحسین مقصودلو ملقب به "تتلو" در دادگاه گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱ یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است، من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعدها متوجه اشتباهم شده و این آهنگ را پاک کردم.
درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
فرا رو نیوز - 13 دقیقه پیش
با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند.
ناگفته های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه المپیک
خبرگزاری تسنیم - 14 دقیقه پیش
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک از سختی های فراوانی که به همراه مهدی الفتی متحمل شد تا به قطر برسد صحبت و ابراز امیدواری کرد که در پاریس نتیجه خوبی رقم بخورد.
افشاگری درباره رفتار های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
فرا رو نیوز - 15 دقیقه پیش
«مایوین»، کارگردان فرانسوی، در مصاحبه ای به صراحت از دشواری های کار با «جانی دپ»، دخالت های او در فیلمنامه، تأخیر ها و ... ترس عوامل فیلم از او پرده برداشته است.
ماجرای خودرو های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
فرا رو نیوز - 16 دقیقه پیش
این متهم درباره مالکیت ۳۶ واحد ملک کامرانیه، ۲ ویلا در پلور، خودرو های لکسوس و ۲۰۷ اظهار بی اطلاعی کرده و گفت که وکیلش به این سؤالات پاسخ می دهد، اما وکیل نیز از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.
تصاویر/ در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
پایگاه خبری آفتاب - 19 دقیقه پیش
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست ها
فرا رو نیوز - 19 دقیقه پیش
«نیرو های مسلح، احتمالات و سناریو ها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.»
قیمت خرید تضمینی گندم ۷ برابر افزایش یافت
اقتصاد آنلاین - 19 دقیقه پیش
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: خرید محصولات کشاورزی مطابق قانون شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی انجام می شود که با مشارکت بخش های فعال اعم از کشاورزان، فعالان اقتصادی و دولت انجام می شود. قیمت خرید تضمینی گندم از ۲۵۰۰ تومان در ابتدای دولت به ۱۷ هزار و ۵۰۰ ...
اعلام شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش 2 وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
هزار خودروی برقی در صف دریافت پلاک تاکسی
جهان نیوز - 1 ساعت پیش
سرپرست سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه یک هزار خودروی برقی وارداتی به شهر تهران پلاک ملی گرفته اند، گفت: این خودروها استانداردهای لازم را از مراجع ذی صلاح اخذ و در صف دریافت پلاک تاکسی هستند.
بخش آگهی های «دیوار» و «شیپور» مسدود شد
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کدپستی ملک خبر داد. به گزارش ایلنا، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دی...
اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.
لیست قیمت انواع ورق آلومینیوم اراک در ضخامت ها و آلیاژها مختلف
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
قیمت ورق آلومینیوم و آلیاژهای آن وابسته به ضخامت، ابعاد، وزن، کیفیت و نوسان های نرخ ارز و فلزات است که به صورت روزانه تغییر می کند و ثابت نیست. ورق آلومینیوم انواع مختلفی دارد که عبارتند از ساده و آجدار، ورق رنگی ، ورق آنادایز شده، ورق پلی کرافت ، ورق فر...
قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح مطالعاتی دستگاه پاکدم یا قلیان اکسیژن به صورت آزمایشی تحت نظارت وزارت بهداشت آغاز شده است.
انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر خبر داد.
موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضاییه چه بود؟
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.
با واتس اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
خبرآنلاین - 2 ساعت پیش
واتس اپ در تازه ترین نسخه بتای خود، دو قابلیت مهم را اضافه کرده است؛ به اشتراک گذاری فایل ها بدون نیاز به اینترنت و دیگری، افزودن یادداشت به مخاطبین.
بهادری: بدهی ۶۰۰ همتی دولت قبل تسویه شد
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در طول ۲.۵ فعالیت دولت مردمی، ۲۰۷ میلیارد تومان از بدهی های دولت پیشین فقط به تامین اجتماعی تسویه شده است. در این دولت همچنین نسبت به تسویه اوراق منتشر شده در دولت پیشین اقدام شد که اصل و سود این بدهی ها، ۳۶۰ هزار میلیارد ...
واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
زمان ثبت سفارش کتاب های درسی اعلام شد
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می شود.
ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
پایگاه خبری آفتاب - 5 ساعت پیش
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون نیز ۵ مورد مبتلا به تب خون ریزی دهنده کریمه کنگو را در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که یک مورد هم فوت شده است.
کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
فرا رو نیوز - 6 ساعت پیش
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. آلرژی فصلی می تواند در برخی موارد باعث تحریک یا تشدید آسم یا منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های سینوسی و گوش شود.
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
پایگاه خبری آفتاب - 6 ساعت پیش
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه ب...
نفرین شاه باستانی ایران؛ افسانه پیروزی بر صخره های سرپل ذهاب
فرا رو نیوز - 6 ساعت پیش
یکی از مهم ترین یادگار های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش برجسته بر صخره در شهر سرپل ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
فرا رو نیوز - 14 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.