پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
April 25, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
جزییات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
اقتصاد آنلاین - 9 دقیقه پیش
از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
فرا رو نیوز - 10 دقیقه پیش
وکیل ترانه علیدوستی، نوشت: خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده اند.
خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
روزنامه همشهری - 14 دقیقه پیش
تمرینات تیم ملی والیبال با حضور پائز و با خداحافظی چهره هایی نظیر موسوی، غفور و کاظمی و با هدف گرفتن سهمیه المپیک از دیروز آغاز شد؛ سهمیه ای که دور از دسترس است.
ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
خبرآنلاین - 14 دقیقه پیش
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.
ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
خبرآنلاین - 14 دقیقه پیش
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.
نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع بندی می رسند
فرا رو نیوز - 19 دقیقه پیش
نماینده سابق مجلس، گفت: انتخابات این دوره مجلس دوازدهم، تفاوت زیادی با دوره های گذشته دارد یعنی در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد یک لیست واحد از جریان سیاسی خاصی در کشور نبودیم.
خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
طرفداری - 22 دقیقه پیش
رئیس باشگاه بارسلونا حامی اصلی ژاوی است و با تصمیم او بود که این سرمربی در بارسا ماندنی شد.
تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
واحد مرکزی خبر - 23 دقیقه پیش
برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.
معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
عصر ایران - 25 دقیقه پیش
دخترانی که امروز در جنگ روایت ها بر سر سفره روایت های ما و مدرسه نمی نشیند طبیعی است که پای روایت دشمنان بنشیند. چنین دانش آموزی هنگام بروز حوادث و اعتراضات، برای تخلیه هیجان خود به خیابان می آید و به شبیه سازی آنچه که در ذهن خود پرورش داده بود اقدام می کن...
ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
خبرآنلاین - 27 دقیقه پیش
جواد خیابانی، گزارشگر فوتبال، که مهمان برنامه سلام صبح بخیر بود، با انتقاد از خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس، شعر «کی بود کی بود من نبودم را خواند» که در فضای مجازی پربازدید شد. منبع: صداوسیما
همه اختیار ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می مانیم
تابناک - 1 ساعت پیش
قالیباف خطاب به مسئولان اقتصادی حاضر در نشست گفت: رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه هفته آینده برای دریافت برنامه دولت منتظر می مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می ...
افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
مدیرعامل نیروگاه ری گفت: در فروردین ماه امسال، نیروگاه ری ۶۲ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش تولید انرژی داشته است.
ببینید| نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
نیروی دریایی ارتش با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات خود اعم از بالگردها و خودروهای تیپ تفنگداران اقدام به کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کرده است.
قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت گذاری می شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه های مختلف، گران ترین گوشی فعلی بازار به حساب می آید.
آغاز آزمون سراسری هنر و زبان های خارجه
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر و همچنین گروه آزمایشی زبان های خارجه راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.
خراسان جنوبی در محاصره سیل؛ بعضی روستاها تخلیه شدند| انسداد برخی محورهای مواصلاتی +عکس
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
شکسته شدن یک سد و یک بند خاکی در بخشی از خراسان جنوبی سیلاب را به سمت روستاهای این منطقه روان کرد و باعث تخلیه روستاها شد.
پیرترین پدر و مادر ها کدام استان زندگی می کنند؟
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
بین استان ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.
عزم تیک تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
به گزارش وبگاه خبری Reuters، مدیر اجرایی تیک تاک امید دارد در چالشی قانونی برای ادامه حیات و فعالیت در ایالات متحده، برابر دولت آمریکا پیروز شود.
واکنش عجیب مدیرعامل پلتفرم چینی به اقدام جو بایدن
خبرآنلاین - 4 ساعت پیش
تیک تاک در بیانیه ای گفت که این قانون را در دادگاه به چالش خواهد کشید.
تصاویر | صفحه اول روزنامه های پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه همشهری - 7 ساعت پیش
سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران و گزارش سفر رئیسی به سریلانکا از تیترهای امروز مطبوعات است.
تقسیم استان تهران تصویب شد + جزییات مهم
اقتصاد آنلاین - 15 ساعت پیش
معاون وزیر کشور از موافقت با مصوبه تشکیل استان شرقی در تهران خبر داد.
تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
فرا رو نیوز - 15 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.
طرز تهیه کباب ترش تابه ای، یک غذای فوق العاده خوشمزه
فرا رو نیوز - 15 ساعت پیش
کباب ترش تابه ای یکی از روش های پخت کباب تابه ای است که طی آن کباب با سسی مخلوط از گردو، رب انار، سیر و پیاز طبخ می شود و طعم بی نظیری دارد.
چرا نباید نگران نسل Z بود؟
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
برای هر نسل، یک روایت ساده وجود دارد: بومر ها مقارن با فراوانی پساجنگ و میلنیال ها همزمان با تجربه بحران مالی سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹. برای نسل Z، دیدگاه متداول این است که گوشی های هوشمند آن ها را ناراحت کرده و آینده ی تلخ تری را پیش روی آن ها قرار داده است.