دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
April 29, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
خبرآنلاین - 4 دقیقه پیش
امیر آشتیانی تاکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می کند.
صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
مشرق نیوز - 7 دقیقه پیش
روزنامه های عبری زبان امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، به عملیات روانی حماس برای تحت فشار گذاشتن دولت رژیم صهیونیستی به منظور به نتیجه رسیدن مذاکرات پرداختند.
نام استقلال تغییر کرد
جهان نیوز - 8 دقیقه پیش
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.
رسیدگی پزشکی قانونی به 2.1 میلیون پرونده در سال گذشته
خبرگزاری تسنیم - 9 دقیقه پیش
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده در سال 1402 خبر داد.
بررسی عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران از سوی دیوان محاسبات کشور
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 9 دقیقه پیش
دیوان محاسبات کشور در ادامه سلسله جلسات «شفافیت و انضباط مالی» میزبان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور علی کامیار دادستان، محسن برزوزاده معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی و مدیران و...
رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی گیریم
عصر ایران - 9 دقیقه پیش
رئیس قوه قضاییه گفت: این فضاسازی ها ممکن است همیشه وجود داشته باشند و حتی تشدید نیز شوند؛ مهم آن است که معیار ما (پس از توجه به رضایت خداوند و سوگندی که یاد کرده ایم) قانون است. کار ما باید قانومند و مُتقن باشد، حالا ممکن است فضاسازی هم در قبال آن صورت گیر...
پیام تشکر فرمانده کل فراجا درخصوص بیانیه حمایتی مجلس از اجرای طرح عفاف و حجاب
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 10 دقیقه پیش
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: سردار...
طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 11 دقیقه پیش
طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان...
دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
باشگاه خبرنگاران جوان - 17 دقیقه پیش
با نظر موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی والیبال ادامه می دهند.
اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
پایگاه خبری آفتاب - 17 دقیقه پیش
«روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی اکران آنلاین می شود.
یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می کند
طرفداری - 18 دقیقه پیش
ستاره باواریایی ها پیش از توماس توخل در نشست خبری پیش از جدال حساس با رئال مادرید حاضر شد.
وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی خواهد
خبرآنلاین - 26 دقیقه پیش
وزیر امور خارجه اردن امروز (دوشنبه) در سخنانی در دیدار با همتای فرانسوی خود در ریاض گفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ است و خواستار صلح نیست.
توقف اعزام قطار های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
باشگاه خبرنگاران جوان - 32 دقیقه پیش
به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطار های تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی شود.
تصمیم کمیساری عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
خبرگزاری تسنیم - 32 دقیقه پیش
کمیساری عالی حقوق بشر بدون توجه به دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای اخیر سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است!
سهمیه سوخت خودر وهای فاقد بیمه قطع شود
جهان نیوز - 33 دقیقه پیش
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران ؛ کوچه عصر مفرغ! + عکس
روزنامه همشهری - 40 دقیقه پیش
باستان شناسان به همراه دانشجویان دانشگاه زابل در کاوش آموزشی تپه «پیرزال سیستان» علاوه بر اشیاء ۴۳۰۰ ساله، بقایای معماری به قدمت حدودی ۴۵۰۰ سال را کشف کردند.
«قدرت علمی » و «جرأت علمی» دو مولفه لازم برای اجتهاد علمی در علوم انسانی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 48 دقیقه پیش
رئیس دانشگاه تهران، تحول در علوم انسانی را مستلزم بررسی و شناخت جنبه های مختلف هستی شناسی، معرفت شناسی و روش شناسی تحول علوم انسانی دانست و گفت: نه شایسته است که کاملا تسلیم اندیشه های غربی حوزه علوم انسانی شویم و نه اینکه آنها را به طور کامل کنار بگذاریم؛...
کلید اولیه نوبت اول کنکور فردا منتشر می شود
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) فردا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
بهترین ورزش ممکن برای بدن کدام است؟
خبرآنلاین - 3 ساعت پیش
متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه سواری و وزنه برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و...
مجلس شورای اسلامی میزبان تیم سیار اهدای خون است
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: تیم سیار اهدای خون از ۹ اردیبهشت برای مدت سه روز در محل مجلس شورای اسلامی استقرار یافته و کارکنان و نمایندگان مردم از این کار خداپسندانه استقبال کردند.
این افراد خانه دار می شوند
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی موبایل در ۱ ماه
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.
چگونه سود ۳۳ درصدی بانکی دریافت کنیم؟
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می تواند سالانه تا ۳۳ درصد سود یا بازدهی کسب کند.
عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن»
فرا رو نیوز - 5 ساعت پیش
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی «قلیان اکسیژن» گفت: «با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری اشتباه است.»
تفال به حافظ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند...
فرا رو نیوز - 8 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.