شنبه 8 اردیبهشت 1403
April 27, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
هشدار حماس درباره جایگزینی سازمان ملل با هر نهاد دیگر برای نظارت بر آنروا
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 6 دقیقه پیش
جنبش حماس نسبت به جایگزینی سازمان ملل با هر نهاد دیگری برای نظارت بر آنروا هشدار داد. به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه نسبت به جایگزینی سازمان ملل با هر نهاد بین المللی دیگر برای نظارت بر عملکرد آژانس امدادر...
قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
مشرق نیوز - 11 دقیقه پیش
قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می کنید.
یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد
واحد مرکزی خبر - 13 دقیقه پیش
قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.
فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
عصر ایران - 14 دقیقه پیش
خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل فرونشست بر اثر نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.
۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
پایگاه خبری آفتاب - 15 دقیقه پیش
امیررضا رفیعی با وجود نمایش قابل قبول در اراک نتوانست باعث صعود تیمش در این بازی دشوار شود.
تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست ها است
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 17 دقیقه پیش
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی،برای دلخوش کنی صهیونیست هاست. به گزارش ایلنا، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاس...
تمدید ثبت نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
خبرگزاری تسنیم - 19 دقیقه پیش
تغییرات اساسی برای شغل های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه ها و تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر اعلام شد.
تشییع همسر سیدمصطفی خمینی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 19 دقیقه پیش
به گزارش ایلنا، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شختی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه ار...
لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان + فیلم
اقتصاد آنلاین - 19 دقیقه پیش
سربازان روس بدون توجه به اینکه مین در دستشان امکان منفجر شدن دارد، به یکباره دردستشان منفجر می شود و به هوا پرتابشان می کند. صحنه این حادثه وحشتناک را در ادامه در این ویدئو ببینید.
کنکور در این منطقه دوباره برگزار می شود
افکار نیوز - 22 دقیقه پیش
وزیر علوم گفت: در یک منطقه ای که بدلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.
فیلم/ تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست ها
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
گروهی از یهودیان با حضور در تظاهرات دانشجویان در دانشگاه کلمبیا که در حمایت از مردم فلسطین برگزار شده بود شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سردادند و خود را از رژیم صهیونیستی جدا دانستند.
بیانیه رئیس دانشگاه تهران در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده ها دانشگاه آمریکا
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
رئیس دانشگاه تهران در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده ها دانشگاه آمریکا و اروپا، به دانشجویان بیدار این دانشگاه ها پیام داد. به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، بیانیه سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در حمایت از تجمعات دانشجویی در آمریکا و ...
کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.
احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
یک شبکه صهیونیستی از احتمال استعفای رئیس ستاد ارتش این رژیم در ادامه موج استعفاهای مقامات ارتش اسرائیل به علت شکست در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.
(ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
فرا رو نیوز - 2 ساعت پیش
گرومن اف-۱۴ تامکت هواگرد جنگنده مافوق صوت دو موتوره، دو سرنشین و جنگنده نسل چهارم بال متحرک ساخت شرکت گرومن در آمریکا است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد و از سال ۱۹۷۴ برای خدمت در نیروی دریایی این کشور پذیرفته شد.
وام ازدواج امسال چقدر است؟
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امسال به زوج های زیر ۲۵ سال ۳۵۰ میلیون تومان و برای زوج های مسن تر ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت خواهد شد.
افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی به پایان رسیده است.
اولین واکنش ایران به تحریم نیروهای مسلح
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح ایران واکنش نشان داد.
راز خوشمزه شدن ماکارونی
فرا رو نیوز - 4 ساعت پیش
بدون شک ماکارونی یکی از غذا های مورد علاقه ایرانی ها می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی را رد کند و به آن واکنش نشان ندهد. برای تهیه ماکارونی مجلسی خوشمزه باید یک سری نکات را رعایت کنید.
تکرار رسمی غلط / تیراندازی در عروسی ۲ نفر را به کام مرگ فرستاد
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
فرماندار عنبرآباد از کشته شدن دو نفر در اثر تیراندازی در جشن عروسی خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر تیراندازی شامگاه هفتم اردیبهشت ماه در جشن عروسی، دو نفر کشته شدند.
اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
اقتصاد آنلاین - 5 ساعت پیش
بر اساس شنیده ها شرکت بهمن دیزل برای تولید و عرضه یک کامیونت ۳.۸ تنی برنامه ریزی کرده و بنا دارد این بار به سراغ تولید و عرضه کامیونت ۳.۸ تن برود و با این اقدام عملا سبد محصولات تجاری نسبتا سبک، سنگین و کشنده در اختیار بهمن دیزل خواهد بود و چنانچه این پروژ...
چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرا رو نیوز - 6 ساعت پیش
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: «اگر فردی احساس چاقی می کند یا از وزن خود رضایت ندارد، به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد، بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن ...
تفال به حافظ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خیال روی تو در هر طریق همره ماست...
فرا رو نیوز - 8 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.