دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
April 29, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
جدول برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
فرا رو نیوز - 6 دقیقه پیش
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۹ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» با تصویب این جدول موافقت ...
یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می کند
طرفداری - 6 دقیقه پیش
ستاره باواریایی ها پیش از توماس توخل در نشست خبری پیش از جدال حساس با رئال مادرید حاضر شد.
اژه ای: به افکار عمومی بی توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی گیریم
فرا رو نیوز - 8 دقیقه پیش
«تاکید ما بر تدوین پیوست رسانه ای در قبال آراء و تصمیمات قضایی که ذوابعاد هستند بیانگر اهتمام ما به مقوله ی افکار عمومی است؛ بنابراین ما به مقوله ی افکار عمومی توجه ویژه داریم و از آن غافل نمی شویم؛ درعین حال، تاکید داریم که قضات ما نباید قضاوت خود را بر ا...
وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی خواهد
خبرآنلاین - 14 دقیقه پیش
وزیر امور خارجه اردن امروز (دوشنبه) در سخنانی در دیدار با همتای فرانسوی خود در ریاض گفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ است و خواستار صلح نیست.
یک پیش بینی مهم ؛ ریزش قیمت دلار تا کجا ادامه دارد؟ | آخرین وضعیت عرضه ارز دولتی
روزنامه همشهری - 19 دقیقه پیش
دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه دار می داند و معتقد است که بازار ارز در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهد بود.
توقف اعزام قطار های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
باشگاه خبرنگاران جوان - 20 دقیقه پیش
به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطار های تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی شود.
تصمیم کمیساری عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
خبرگزاری تسنیم - 20 دقیقه پیش
کمیساری عالی حقوق بشر بدون توجه به دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای اخیر سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است!
سهمیه سوخت خودر وهای فاقد بیمه قطع شود
جهان نیوز - 21 دقیقه پیش
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می گیرد؟
مشرق نیوز - 21 دقیقه پیش
فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می کند.
صرفه جویی جالب به سبک کمیته داوران!
خبرآنلاین - 22 دقیقه پیش
کمیته داوران برای دربی استان کرمان از یک داور کرمانی استفاده کرده است.
کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران ؛ کوچه عصر مفرغ! + عکس
روزنامه همشهری - 28 دقیقه پیش
باستان شناسان به همراه دانشجویان دانشگاه زابل در کاوش آموزشی تپه «پیرزال سیستان» علاوه بر اشیاء ۴۳۰۰ ساله، بقایای معماری به قدمت حدودی ۴۵۰۰ سال را کشف کردند.
«قدرت علمی » و «جرأت علمی» دو مولفه لازم برای اجتهاد علمی در علوم انسانی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 36 دقیقه پیش
رئیس دانشگاه تهران، تحول در علوم انسانی را مستلزم بررسی و شناخت جنبه های مختلف هستی شناسی، معرفت شناسی و روش شناسی تحول علوم انسانی دانست و گفت: نه شایسته است که کاملا تسلیم اندیشه های غربی حوزه علوم انسانی شویم و نه اینکه آنها را به طور کامل کنار بگذاریم؛...
تهران می تواند شهر بی نظیر باشد/ «سیاسی شدن شهرداری تهران کار نابخردانه ای بود»
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
یک جامعه شناس گفت: « علی رغم همه مشکلات موجود، تهران یک کلان شهر است و می تواند یک شهر بی نظیر باشد. ما مشکلات را بزرگ نمایی می کنیم تا افراد بفهمند نسبت به آینده مسئولیت دارند. اینها را باید با مردم در میان گذاشت.»
کلید اولیه نوبت اول کنکور فردا منتشر می شود
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) فردا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
بهترین ورزش ممکن برای بدن کدام است؟
خبرآنلاین - 3 ساعت پیش
متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه سواری و وزنه برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و...
مجلس شورای اسلامی میزبان تیم سیار اهدای خون است
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: تیم سیار اهدای خون از ۹ اردیبهشت برای مدت سه روز در محل مجلس شورای اسلامی استقرار یافته و کارکنان و نمایندگان مردم از این کار خداپسندانه استقبال کردند.
این افراد خانه دار می شوند
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی موبایل در ۱ ماه
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.
چگونه سود ۳۳ درصدی بانکی دریافت کنیم؟
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می تواند سالانه تا ۳۳ درصد سود یا بازدهی کسب کند.
عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن»
فرا رو نیوز - 5 ساعت پیش
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی «قلیان اکسیژن» گفت: «با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری اشتباه است.»
تفال به حافظ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند...
فرا رو نیوز - 8 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.