پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
May 9, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط آلفونسو دیویس
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 6 دقیقه پیش
ویدیو: گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط آلفونسو دیویس
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 9 دقیقه پیش
گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط آلفونسو دیویس زده شد.
خبرنگار عراقی: بارزانی در تهران، تعهداتی داد
جهان نیوز - 13 دقیقه پیش
یک خبرنگار عراقی مدعی شد که نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در سفر به تهران تعهداتی را داده است.
پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
خبرآنلاین - 15 دقیقه پیش
هاشمی رفسنجانی روز نوزدهم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در مورد چرایی حضور علی شمخانی در انتخابات، دیدار با تقی قرائتی و همچنین نشستی با فیدل کاسترو نوشته است.
جزئیات بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه خانه
جهان نیوز - 15 دقیقه پیش
مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه خانه بازداشت شد.
استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می خواهیم که این مصوبه را لغو کند
عصر ایران - 16 دقیقه پیش
علی اقبالی در این باره گفت: رویکرد سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت سیزدهم حذف تشریفات و خدمت رسانی به مردم با حداقل هزینه بوده و یکی از مهم ترین تلاش های دولت، ارتباط چهره به چهره هر چه بیشتر مسئولان با مردم، حضور در بین مردم و شنیدن صحبت ها و توجه به درد...
لحظه هلاکت مامور موساد در مصر
جهان نیوز - 18 دقیقه پیش
گروه مصری «شهید محمد صلاح» با اعلام مسئولیت قتل یک فرد اسرائیلی اعلام کرد که او در پوشش تجارت، به عنوان مأمور موساد فعالیت می کرد.
نسخه صوتی سه داستان کوتاه با صدای باران کوثری
روزنامه دنیای اقتصاد - 19 دقیقه پیش
سوینا نسخه صوتی بهترین داستان های کوتاه ایران و جهان را تحت عنوان «صد داستان» با خوانش هنرمندان منتشر می کند. در اولین قسمت از «صد داستان»، باران کوثری داستان های «در تاریکی» نوشته احمد محمود، «بیچارگان» اثر ویکتور هوگو و «عید ایرانی ها» نوشته سیمین دانشور...
آثار رضا مافی در موزه هنرهای معاصر
روزنامه دنیای اقتصاد - 19 دقیقه پیش
نمایشگاه آثار رضا مافی، هنرمند خوشنویس و نقاش ایرانی، به کیوریتوری محبوبه کاظمی از سه شنبه 25 اردیبهشت در موزه هنرهای معاصر تهران برپا می شود. این نمایشگاه که به همت نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی اسلامی ترانه باران برگزار خواهد شد، برگزیده ای از آثار، لوازم...
باز نشدن چرخ جلوی هواپیما هنگام فرود + فیلم
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
چرخ جلوی هواپیمای باری پاریس به استانبول در هنگام فرود باز نشد و خلبان توانست این هواپیما را بدون چرخ های جلو به زمین بنشاند.
چرا حضور در دور دوم انتخابات مهم است؟/ رقابت میان کدام فهرست های انتخاباتی است؟
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه درحالی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۵ استان کشور برگزار می شود که مشارکت حداکثری رای دهندگان در این دور نیز مانند دور نخست، برای تشکیل مجلسی با پشتوانه قوی مردمی از اهمیت راهبردی برخوردار است.
ماجرای روغن های خام آفتابگردان چیست؟
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص سلامت روغن های خام آفتابگردان وارداتی، سلامت مردم را خط قرمز این سازمان اعلام کرد.
توافقنامه تجارت ترجیحی ایران و ترکیه نهایی خواهد شد
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تاکید بر عزم ایران و ترکیه بر افزایش عدد تجارت، از حل شدن موانع امضای توافقنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور خبر داد.
استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما / حمایت ویژه دولت از ماماها
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان این که دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه مامایی به کار خواهد بست، از استخدام بیش از ۱۵۷۰ماما در سال گذشته خبر داد.
خواص و مضرات چای سیر
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
دمنوش سیر که شناخته شده برای تقویت سیستم ایمنی، کنترل فشار خون و کمک به لاغری است، می تواند گزینه ای مناسب در زمان کسالت یا سرماخوردگی باشد. همچنین، خواص و مضرات احتمالی دمنوش سیر، جوشانده سیر و پیاز، و دمنوش سیر و لیمو را نیز تحلیل می کنیم.
این علامت ها خبر از بیماری آسم می دهد؟
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
فوق تخصص آسم و آلرژی با بیان اینکه آسم یک بیماری التهابی مزمن مجاری تنفسی است، از ابتلای حدود ۱۲ درصد ایرانیان به آسم خبر داد.
پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
عصر ایران - 1 روز پیش
در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110  و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدودا 50 ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و...
کلاهبرداری میلیاردی با ترفند اخذ ویزای کشورهای اروپایی!
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از از بازداشت فردی که با شگرد اخذ ویزای کشورهای اروپایی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.
دهک بندی یارانه تغییر می کند
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
وزیر کار گفت: دهک بندی ها هر ۶ ماه یک بار بازآفرینی و بازسازی شده و به متقاضیان و مراجع رسمی اعلام می شود.
این کنسرو های رب و تن ماهی را مصرف نکنید
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
دکترای تخصصی علوم و صنایع غذایی گفت: از مصرف قوطی کنسرو هایی با سطح چرب، باد کرده، دارای نشتی و یا با ظاهر غیر نرمال و دارای کف جدا پرهیز کنید.