شنبه 8 اردیبهشت 1403
April 27, 2024
گروه «اجتماعی»
'طرح ترافیک' جدید امسال اجرا نخواهد شد
خبرگزاری تسنیم - 3 ساعت پیش
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع بندی نرسیده ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.
۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی
واحد مرکزی خبر - 3 ساعت پیش
رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان و در ۴ روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر خبر داد.
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
جهان نیوز - 3 ساعت پیش
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.
کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... | کنکور در این منطقه سیل زده تکرار می شود؟
روزنامه همشهری - 3 ساعت پیش
وزیر علوم درباره برگزاری کنکور نوبت اول امسال و همچنین نرسیدن دانش آموزان یک منطقه سیل زده به جلسه آزمون توضیح داد.
پزشکی به شرط کسب درآمد!
پایگاه خبری آفتاب - 3 ساعت پیش
«گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است. باید نگران آینده پزشکی باشیم.» این جمله ای است که ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران می گوید. الان در برخی رشته های مهم و حیاتی مثل جراحی عروق، جراحی کودکان، حتی یک داوطلب برای تحصیل نداریم. انگیزه ای نیز برای ورود به ...
حضور عمره گزاران ایرانی در مکه مکرمه
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 3 ساعت پیش
عمره گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند. به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه منوره و زیارت مرقد رسول الله...
آغاز عملیات پلیس فتا علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات» در فضای مجازی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 3 ساعت پیش
رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات» و همچنین «ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی» طی سال جاری خبر داد. به گزارش ایلنا، سردار وحید مجید در تشریح جزئیات این خبر گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ...
سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می شود
خبرگزاری تسنیم - 3 ساعت پیش
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره دشواری سؤالات امتحانات نهایی گفت: در تحلیل امتحانات شاهد دشواری سؤالات نبودیم، در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است.
مهلت ۴ روزه پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری برای بارگذاری مدارک
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 3 ساعت پیش
تکمیل و بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان اولین مرحله آزمون آموزگاری از امروز هشتم اردیبهشت ماه فراهم و متقاضیان در مهلتی ۴ روزه می توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را جهت ارزیابی، بارگذاری کنند. به گزارش ایلنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخد...
عکس/ جشنواره کوچ عشایر مغان
مشرق نیوز - 4 ساعت پیش
دومین جشنواره کوچ عشایر مغان جمعه ۷ اردیبشهت ۱۴۰۳ با حضور جامعه عشایری استان های مختلف در شهر جعفرآباد منطقه مغان برگزار شد.
کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
مشرق نیوز - 4 ساعت پیش
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.
بازار داغ اجاره رحم در بین دهه هفتادی ها/ قیمت رحم اجاره ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
افکار نیوز - 4 ساعت پیش
مسئله رحم اجاره ای سالیان زیادی است که نه تنها در کشور ما، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. در واقع یکی از تجارت های پررونق به شمار می رود و پیش بینی می شود تجارت این بازار جهانی تا سال ۲۰۳۲ به ۱۲۹ میلیارد دلار برسد.
خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
باشگاه خبرنگاران جوان - 4 ساعت پیش
جزییات مشوق های مهارت آموزی اعلام شد.
خبر خوش برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
باشگاه خبرنگاران جوان - 4 ساعت پیش
جزییات مشوق های مهارت آموزی اعلام شد.
ثبت نام مشوق های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 4 ساعت پیش
جزییات اعطای مشوق های مهارت آموزی اعلام شد.
تا پایان سال در تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال می شود
جهان نیوز - 4 ساعت پیش
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۵۰ درصد بودجه شهرداری امسال مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت.
حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم آور است
روزنامه همشهری - 4 ساعت پیش
رئیس سازمان سنجش در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان گفت: مطابق پروتکل های جهانی نیروی نظامی حق ورود به دانشگاه را ندارد، اما دولت آمریکا این پروتکل را نقض کرده و علاوه بر پلیس، شب گذشته برای سرکوب دانشجویان از سایر نیروهای نظامی نیز استفاده کرده است...
۳ نفر اعدام شدند دو نفر نه +جزئیات
جهان نیوز - 4 ساعت پیش
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.
«خانواده های دارای فرزند چندقلو» چه خدماتی دریافت می کنند؟
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور درباره خدماتی که از سوی این سازمان به خانواده های دارای فرزند چند قلو ارائه می شود، توضیحاتی ارائه کرد. نرجس خاتون اسعدی خلیلی مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این ...
تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
مشرق نیوز - 4 ساعت پیش
فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر خود را از دست دادند.
فرونشست ها؛ خطری مرگبار/ نصب علائم هشدار الزامی است
افکار نیوز - 4 ساعت پیش
رئیس مرکز زمین شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: نصب علائم و تابلو های هشدار دهنده در زون های فرونشست زمینه ساز کاهش مخاطرات و ایجاد مشکلات برای رانندگان می شود.
تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
باشگاه خبرنگاران جوان - 4 ساعت پیش
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: هدف گذاری برای سال پیش رو با درنظر گرفتن سقف های درآمدی پیش بینی شده می باشد.
بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
روزنامه همشهری - 4 ساعت پیش
درگیری بر سر نداشتن مجوز مرمت یک اثر تاریخی در میانکاله بازهم موجب تنش لفظی میان کارکنان سازمان محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی شد.
سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می شود
واحد مرکزی خبر - 4 ساعت پیش
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد امروز مناطقی از دامنه های زاگرس جنوبی و مرکزی شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود و از سه شنبه، سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.
صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
مشرق نیوز - 4 ساعت پیش
رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه پابندهای الکترونیکی سارقان ۴۸ ساعت شارژ نگه می دارد، گفت: در صورت تمام شدن شارژ پابند در کمترین زمان فرد سابقه دار دستگیر می شود.
ماجرای قلیان اکسیژن در کافه های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان ها صحت دارد؟
روزنامه همشهری - 4 ساعت پیش
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره اجرای طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن در ۱۰ استان توضیح داد.
بارش های پراکنده در برخی مناطق غرب، شرق و جنوب کشور طی دو روز آینده
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
سازمان هواشناسی از وقوع بارش های پراکنده در برخی مناطق غرب، شرق و جنوب کشور طی دو روز آینده خبر داد و اعلام کرد که روز دوشنبه، در بیشتر نقاط ایران جو آرامی حاکم است و سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه وارد ایران می شود. به گزارش ایلنا، براساس پیش بینی کلی ...
بارش های پراکنده در برخی مناطق غرب، شرق و جنوب کشور طی ۲ روز آینده
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
سازمان هواشناسی از وقوع بارش های پراکنده در برخی مناطق غرب، شرق و جنوب کشور طی دو روز آینده خبر داد و اعلام کرد که روز دوشنبه، در بیشتر نقاط ایران جو آرامی حاکم است و سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه وارد ایران می شود. به گزارش ایلنا، براساس پیش بینی کلی ...
حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
پایگاه خبری آفتاب - 4 ساعت پیش
مسئله فقط تعطیلی یک روز نیست، مسئله تغییر نظم اجتماعی است. نظم اجتماعی باید بر اساس یک منطق روشن تنظیم شود. تعطیلی شنبه ها یعنی محوریت نظم اجتماعی بر اساس منطق اقتصادی، اما تعطیلی جنبه تنظیم نظم اجتماعی براساس منطق فرهنگی است.
غرق شدن مرد ۵۵ ساله در آب بندان روستای لاله زار
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از غرق شدن مردی ۵۵ ساله در آب بندان روستای لاله زار شهرستان سیمرغ خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر این استان جسد فرد غرق شده را پس از ۴ ساعت تلاش پیدا کردند. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت ...
ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
خبرآنلاین - 4 ساعت پیش
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.
انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور تا ۳ روز دیگر
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. به گزارش ایلنا، کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه ۱۱ اریبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور...
حذف مراجعه به دفترخانه ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
باشگاه خبرنگاران جوان - 4 ساعت پیش
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال خبرداد.
رادان: اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
خبرگزاری تسنیم - 4 ساعت پیش
فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.
امروز؛ پایان مهلت انتخاب رشته دکتری
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد. به گزارش ایلنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند، نسبت ب...
سامانه بارشی در راه ایران
مشرق نیوز - 4 ساعت پیش
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه شنبه خبر داد.
کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
خبرآنلاین - 4 ساعت پیش
میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز شنبه ( ۹ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
فیلم/ حملۀ خرس خرابکار به کندوی زنبورداران بانه
مشرق نیوز - 4 ساعت پیش
به گفته اهالی یک روستا در شمالغرب کشور، یک خرس وحشی عامل خسارت بر زنبوردارن روستای میرعبدلی از توابع شهر بانه شهرستان پاوه بود.
تشریح عملیات امدادرسانی در ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان طی ۴ روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر خبر داد. به گزارش ایلنا، محمودی، رئیس سازمان امدادونجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ٠٤ تا ٠٨ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٧:٠...
تغییر مسیر در بزرگراه به علت نقص تابلو زیاد رخ می دهد/ اضافه شدن ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد. به گزارش ایلنا، سرهنگ ا...
آغاز اقدامات عملیاتی مشترک ایران و عراق برای تثبیت کانون های گرد و غبار
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 4 ساعت پیش
مدیر مرکز بین المللی مدیریت جامع حوضه های آبخیز از آغاز اقدامات عملیاتی و میدانی مشترک ایران و عراق برای تثبیت خاک در کانون های گرد و غبار کشور همسایه با سفر رئیس سازمان منابع طبیعی و هیات همراه او به این کشور خبر داد. حمید نوری مدیر مرکز بین المللی مدیر...
مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
روزنامه همشهری - 5 ساعت پیش
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
مشرق نیوز - 5 ساعت پیش
رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور گواهینامه رانندگی یک روزه برای افرادی که موتورسیکلت سواری می کنند و هنوز گواهینامه رانندگی ندارند، همچنان در حال اجرا است.
ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
پایگاه خبری آفتاب - 5 ساعت پیش
دختر کیومرث پوراحمد می گوید: «ما مطمئن هستیم و می دانیم پدرم خودکشی نکرده است. پدرم قرار بود برای تدوین فیلم «پرونده باز است» به تهران برگردد و برای آینده برنامه داشت.» او مدعی است پدرش خودکشی نکرده است.
شهرداری در مسیر پرکردن خلا ءهای سلامت اجتماعی است
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 ساعت پیش
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تلفیق هنر و مفاهیم هنری برای افزایش سطح سواد سلامت جامعه اقدام ارزشمندی است.
ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
پایگاه خبری آفتاب - 5 ساعت پیش
خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می شود به قتل رسیده است.
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
روزنامه همشهری - 5 ساعت پیش
زن جوانی همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رساند و گریخت اما در نهایت ۲۴ ساعت بعد دستگیر شد.
خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
روزنامه همشهری - 5 ساعت پیش
انتقال جسد یک زن جوان به پزشکی قانونی و اصرار خانواده اش بر مرگ طبیعی وی و تحویل فوری جسد فایده ای نداشت چون پزشک قانونی متوجه آثار ظریف جنایت در جسد شد.
عکس/ سواحل شگفت انگیز خلیج فارس
جهان نیوز - 5 ساعت پیش
عکسی زیبا را از سواحل شگفت انگیز خلیج فارس را مشاهده می کنید.
تعداد کم پسران کنکوری دهه هشتادی/ قهر پسران دهه هشتادی با کنکور!
افکار نیوز - 5 ساعت پیش
«وقتی شغل های آزاد و دلالی پردرآمد و معافیت های مالیاتی هست، چرا این همه سال عمرمون را صرف دانشگاه کنیم.» یا «خب دختران راهی جز درس خواندن ندارن، اما داستان پسر ها فرق می کنه» این ها حرف های تعداد زیادی از پسران دهه هشتادی است که امسال عطای شرکت در کنکور ر...
رصد لحظه ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 ساعت پیش
رئیس پلیس آگاهی پایتخت روند کنترل مجرمان دارای کُد با پابند الکترونیکی را تشریح کرد.
رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
روزنامه همشهری - 5 ساعت پیش
سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.
۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 ساعت پیش
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان و در ۴ روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر خبر داد.
فقط به خاطر یک بو!
جهان نیوز - 5 ساعت پیش
۸۴ درصد از پرسش شوندگان کفش های اتاق بودار را ترجیح دادند. به علاوه، مشتریان ارزش کفش های اتاق بودار را به صورت میانگین ۱۰/۳ دلار بیش از کفش های اتاق بدون بو تخمین زدند!
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
مشرق نیوز - 5 ساعت پیش
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
ببینید| متروی پرند تعطیل شد؟
افکار نیوز - 5 ساعت پیش
آیا خبر «تعطیلی متروی پرند» واقعا صحت دارد؟
چرا رئیس جمهور به بازدید از تهران آمد؟
جهان نیوز - 5 ساعت پیش
رئیس جمهور، وعده افتتاح چند مرکز درمانی و بیمارستانی را به مردم منطقه۱۷ داد؛ منطقه ای که در این زمینه دچار کمبود سرانه است.
مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
خبرآنلاین - 5 ساعت پیش
اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 ساعت پیش
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 ساعت پیش
رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
مشرق نیوز - 5 ساعت پیش
طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.
مردی که می خواست کریم خان زند را تلکه کند
جهان نیوز - 5 ساعت پیش
کریم خان زند هر روز صبح برای دادخواهی ستمدیدگان می نشست تا به شکایت مردم رسیدگی کند.
سقوط مرگبار مینی بوس به دره باغملک
مشرق نیوز - 6 ساعت پیش
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.
حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
باشگاه خبرنگاران جوان - 6 ساعت پیش
اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل ۱۶۳ بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
باشگاه خبرنگاران جوان - 6 ساعت پیش
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
نگرانی از هجوم گرد و غبار به ۴ استان | بی توجهی ترکمنستان به مدیریت ریزگردهای قره قوم | همکاری ایران و عراق برای کنترل گرد و غبار
روزنامه همشهری - 6 ساعت پیش
دبیرستادملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار از بی توجهی ترکمنستان به کانون های بحرانی گرد وغبار این کشور که شمال و شمال شرقی ایران را تحت تاثیر گرد و خاک قرار می دهد،گلایه کرد و در عین حال از ادامه پیگیری ها برای جلب همکاری این کشور برای مدیریت ...
راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
مشرق نیوز - 6 ساعت پیش
مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر ۱۱ ساله اش را فاش کرد.
بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می آید | عوارض نسل قدیم داروهای سرماخوردگی
روزنامه همشهری - 6 ساعت پیش
اگر عادت به مصرف داروهایی دارید، که پزشک آنها را تجویز نکرده و دلیل انتخاب تان توصیه ای دیگران است، باید بدانید که بروز علائم بیماری در همه افراد یکسان نیست و داروها هم پاسخگویی یکسان برای همه ندارند.
هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
پایگاه خبری آفتاب - 6 ساعت پیش
طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.
سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
مشرق نیوز - 7 ساعت پیش
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.
ثبت مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
پایگاه خبری آفتاب - 7 ساعت پیش
امکان ثبت اطلاعات و مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امروز فراهم می شود.
تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش/ وقتی حجاج وارد کعبه می شدند
خبرآنلاین - 7 ساعت پیش
۷۰ سال زمان زیادی نیست اما در همین مدت تکنولوژی با چنان سرعتی رشد کرده که امکانات زندگی را به کل متحول کرده است و همین امکانات سفر به مکه را برای علاقه مندان به این زیارت آسان کرد تا آنجا که دیدن تصاویر قدیمی این مراسم تعجب برانگیز می کند.
چرا با تاریکی هوا خواب آلودگی بیشتر می شود؟
جهان نیوز - 9 ساعت پیش
اگر متوجه شدید که به مکمل های ملاتونین معتاد شده اید یا از عوارض جانبی آنها رنج می برید، باید با پزشک خود تماس بگیرید.
تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
مشرق نیوز - 10 ساعت پیش
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو، نسبت به تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای OTC هشدار داد.
آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
خبرآنلاین - 12 ساعت پیش
«وقتی شغل های آزاد و دلالی پردرآمد و معافیت های مالیاتی هست، چرا این همه سال عمرمون را صرف دانشگاه کنیم.»
لاشخورهای مست را ببینید
خبرآنلاین - 13 ساعت پیش
بنابه گفته ماموران سازمان مراقبت و نجات حیوانات ایالت کنکتیکات آمریکا، آنها با دو لاشخور مواجه شدند که به شدت مستی زیاد نمی توانستند پرواز کنند.
مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
خبرآنلاین - 13 ساعت پیش
اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.
تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
افکار نیوز - 14 ساعت پیش
۷۰ سال زمان زیادی نیست اما در همین مدت تکنولوژی با چنان سرعتی رشد کرده که امکانات زندگی را به کل متحول کرده است و همین امکانات سفر به مکه را برای علاقه مندان به این زیارت آسان کرد تا آنجا که دیدن تصاویر قدیمی این مراسم تعجب برانگیز می کند.
در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
خبرگزاری تسنیم - 14 ساعت پیش
سردار رادان فرمانده فراجا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
«کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می گیرند
پایگاه خبری آفتاب - 14 ساعت پیش
یک فعال کارگری از سیاست های اقتصادی که کولبری را شغل به شمار می آورد، انتقاد کرد.
۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
پایگاه خبری آفتاب - 14 ساعت پیش
آژانس هواشناسی تایوان اعلام کرد که ۲ زلزله بزرگ ۶.۱ و ۵.۸ ریشتری جمعه شب شرق این جزیره را لرزاند.
سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد
افکار نیوز - 14 ساعت پیش
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.
آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد
افکار نیوز - 14 ساعت پیش
«وقتی شغل های آزاد و دلالی پردرآمد و معافیت های مالیاتی هست، چرا این همه سال عمرمون را صرف دانشگاه کنیم.»
مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک فرد بر اثر سقوط از کوهستان منطقه دشت بزرگ شهرستان دزپارت در دره جان باخت.
غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.
اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
مشرق نیوز - 1 روز پیش
وزیر راه و شهرسازی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد.
داروخانه ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه ها، گفت: داروخانه ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.
آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می شود
خبرآنلاین - 1 روز پیش
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای پیش رو، گفت: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.
آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می شود؟
خبرآنلاین - 1 روز پیش
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای پیش رو، گفت: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.
فوت سرنشینان خودرو سوختبر
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.
جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
مشرق نیوز - 1 روز پیش
استاندار مازندران گفت: جهش تولید با مشارکت مردم و ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه کشاورزی محقق می شود.
واکنش آیت الله مکارم شیرازی به طرح نور
جهان نیوز - 1 روز پیش
مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد و گفت: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید.
افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
مشرق نیوز - 1 روز پیش
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سال قبل ترانزیت جاده ای کشور ۵۸ درصد رشد داشت، گفت: نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.
داروخانه ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه ها
مشرق نیوز - 1 روز پیش
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه ها، گفت: داروخانه ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.
شکوفه های بهاری دیدنی ژاپن/ عکس
خبرآنلاین - 1 روز پیش
هرساله در بهار ژاپن پر از شکوفه های گیلاس می شود که یکی از جاذبه های این کشور می شود.