پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
May 2, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم ها دوست دارند
افکار نیوز - 8 دقیقه پیش
محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می گوید: بسیاری از شرکت های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و کویت و امارات به ویژه شهر دوبی است.
حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
عصر ایران - 10 دقیقه پیش
اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس چهارشنبه شب در اظهاراتی درباره اهمیت عملیات وعده صادق گفت که پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد.
نرخ جدید عوارض آزادراه های کشور
عصر ایران - 17 دقیقه پیش
روز گذشته یکی از مدیران آزاد راه از افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض خبر داد و گفت: این افزایش آزادراه ها بنا بر قانون و بندی که در آیین نامه وجود داشت انجام شده است.
رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
عصر ایران - 19 دقیقه پیش
کریستیانو رونالدو با درخشش در دیدار مقابل الخلیج، دو گل به ثمر رساند و النصر را به فینال جام حذفی عربستان راهی کرد. النصر در بازی پایانی به مصاف الهلال خواهد رفت.
تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
افکار نیوز - 28 دقیقه پیش
شاید هر بار که نام جعلی خلیج یا خلیج عربی خوانده و یا شنیده می شود، کشور های عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می شود، اما ابعاد تازه تری از این تحریف روشن شده است.
عکس/ صفحه نخست روزنامه های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشرق نیوز - 30 دقیقه پیش
آموزش و پرورش ایجادکننده نیروی انسانی برای همه کشور است، به دوران بنگاه های خبری وفیک خوش آمدید!، شغل محترم معلمی، تیتر برخی از روزنامه های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت است.
زنده گیری افعی دم عنکبوتی + فیلم
اقتصاد آنلاین - 33 دقیقه پیش
تصاویری از افعی دم عنکبوتی که توسط آتش نشان ها زنده گیری شد را مشاهده می کنید. افعی دم عنکبوتی در یکی از منازل شهر زرین آباد دهلران در استان ایلام توسط عوامل آتش نشانی زنده گیری و در طبیعت رها سازی شد. افعی دم عنکبوتی، نوعی مار سمی است که دم آن شباهت زیادی...
(عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال
فرا رو نیوز - 35 دقیقه پیش
مگ رافمن بازیگر ۶۷ سالۀ کانادایی است که در دهۀ ۱۹۹۰ میلادی در سریال محبوب «قصه های جزیره» نقش الیویا کینگ یا همان خاله الیویا را ایفا می کرد. از تازه ترین سریال هایی که رافمن در آن ها ایفای نقش کرده می توان به «نان تست آووکادو» در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.
امیری: امیدوارم تیم لایق تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 44 دقیقه پیش
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
باشگاه خبرنگاران جوان - 44 دقیقه پیش
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ترامپ: دانشجویان «شستشوی مغزی» شدند
جهان نیوز - 1 ساعت پیش
رئیس جمهور سابق آمریکا تظاهرات گسترده روزهای اخیر در دانشگاه های کشورش در حمایت از فلسطین را به «شستشوی مغزی» ربط داد.
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور گفت: با همکاری پلیس یکی از کشور های همسایه، متهم مذکور دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به کشور مسترد شد.
در جامعه ای که خانواده نباشد دشمن تمام خاکریز را می گیرد بدون اینکه تیری بزند/ در طرح نور استوار پای قانون و ارزش های مردم هستیم/ دشمن دنبال تکرار توطئه آندلس است
جهان نیوز - 1 روز پیش
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند.
۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که دغدغه مهم و اصلی شهروندان محله جوادیه سکونت اتباع بیگانه است، گفت: شرایط به گونه ای است که ۶۰درصد از ساکنان این محلات را اتباع تشکیل می دهند. ۱۰تا ۳۰درصد دانش آموزان مدارس این محله نیز از اتباع هستند.
ناسا پس از نیم قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس
خبرآنلاین - 1 روز پیش
دهه ها بود که تخمین ها از حجم آب رودخانه های زمین براساس تصحیحات سال ۱۹۷۴ سازمان ملل صورت می گرفت و به دلیل فقدان مشاهدات رودخانه ها در سراسر جهان که از جمعیت انسانی دور هستند، تخمین های جدیدی اتفاق نیفتد.
دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تشکیل کارگروه تخصصی ساخت هواپیمای جت به دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: تاکنون ۸ جلسه از این کارگروه تشکیل شده است. روح الله دهقانی فیروزآبادی در ادامه افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ا...
کشف عمیق ترین گودال آبی جهان در مکزیک
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
فروچاله Taam Ja در مکزیک با عمق حداقل ۴۲۰ متر به عنوان عمیق ترین گودال آبی جهان شناخته شد.
این نشانه ها می گوید فرزند شما با استعداد و نابغه است
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
به عنوان پدر و مادر، تشخیص اینکه آیا فرزندتان با استعداد است یا خیر می تواند دشوار باشد. اما روانشناسان می گویند نشانه های کلیدی ای وجود دارد که ممکن است به شما در حل این معما کمک کند.
۴ نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم! | اسناد محرمانه انگلیسی درباره چیست؟
روزنامه همشهری - 1 روز پیش
گزارش بی بی سی درباره نیکا شاکرمی نشان دهنده این است که محاسبات و تمرکز شبکه های غربی پس از اوج گیری اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه، دچار تزلزل شده است.
تقلب ناشیانه بی بی سی درباره ماجرای فوت نیکا شاکرمی ؛ بی حیثیت شدند | بی بی سی حتی حاضر نشده اسم فرمانده تیپ انتظامی و… را در گوگل جست وجو کند
روزنامه همشهری - 1 روز پیش
«حسین قاسمی» فعال رسانه و کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به ادعای بی بی سی فارسی مبنی بر دسترسی به اسناد محرمانه از پرونده «نیکا شاکرمی»، مستنداتی را مبنی بر جعلی بودن این گزارش منتشر کرد.
زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه / ۱۰۰۰ پیوند کبد در سال
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
دبیر علمی چهل و پنجمین همایش سالیانه جامعه جراحان ایران با هشدار نسبت به بروز کبد چرب در جامعه گفت: اکنون هیچ دارویی برای جلوگیری و کنترل این عارضه کبدی در ایران و جهان وجود ندارد و دارو ها در قالب مکمل های دارویی یا گیاهی تجویز می شود.
وجود کلسترول خوب در بدن برای این افراد مفید نیست
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
تحقیقات جدیدی که از سوی مؤسسه ملی سلامت آمریکا انجام شده، نشان می دهد که کلسترول خوب ممکن است به اندازه کافی برای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی در افراد مؤثر نباشد.