دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
April 29, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
تصمیم کمیساری عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
خبرگزاری تسنیم - 6 دقیقه پیش
کمیساری عالی حقوق بشر بدون توجه به دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای اخیر سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است!
سهمیه سوخت خودر وهای فاقد بیمه قطع شود
جهان نیوز - 7 دقیقه پیش
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می گیرد؟
مشرق نیوز - 7 دقیقه پیش
فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می کند.
صرفه جویی جالب به سبک کمیته داوران!
خبرآنلاین - 8 دقیقه پیش
کمیته داوران برای دربی استان کرمان از یک داور کرمانی استفاده کرده است.
هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
افکار نیوز - 8 دقیقه پیش
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: الآن و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در زمینه حجاب نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.
گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
پایگاه خبری آفتاب - 9 دقیقه پیش
سه سریال «رخنه»، «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» و «بدل» در ژانر های امنیتی، اجتماعی و کمدی از شبکه های یک، دو و سه سیما روی آنتن می روند.
تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی تهران
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 13 دقیقه پیش
دادستان تهران تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی تهران به ارزش تقریبی ۹۲ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این میزان ردیف کالا از حیث تعداد اقلام ۲۳ درصد و از حیث ارزش ریالی ۱۱۶ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته ا...
تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس»
عصر ایران - 13 دقیقه پیش
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.
نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
پایگاه خبری آفتاب - 14 دقیقه پیش
نماینده مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره اندیشی شود.
کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران ؛ کوچه عصر مفرغ! + عکس
روزنامه همشهری - 14 دقیقه پیش
باستان شناسان به همراه دانشجویان دانشگاه زابل در کاوش آموزشی تپه «پیرزال سیستان» علاوه بر اشیاء ۴۳۰۰ ساله، بقایای معماری به قدمت حدودی ۴۵۰۰ سال را کشف کردند.
تنگسیری فرمانده ارشد سپاه: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
فرا رو نیوز - 14 دقیقه پیش
«امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشور های همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد ما با ۱۳۵۵ کیلومتر مرز دریایی طولانی ترین ساحل را داریم و اگر جزایر را نیز محاسبه کنیم به ۵۸۰۰ کیلومتر ساحل می رسد.»
آمار رئیس سازمان پزشکی قانونی از میزان و نوع پرونده های رسیدگی شده طی سال گذشته
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 16 دقیقه پیش
رئیس سازمان پزشکی قانونی به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت. به گزارش ایلنا، مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده های رسیدگی شده در مرا...
رسمی: نام استقلال عوض شد
خبرآنلاین - 18 دقیقه پیش
با اعلام علی عسکری، پسوند خلیج فارس به صورت رسمی به نام استقلال اضافه شد.
«قدرت علمی » و «جرأت علمی» دو مولفه لازم برای اجتهاد علمی در علوم انسانی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 22 دقیقه پیش
رئیس دانشگاه تهران، تحول در علوم انسانی را مستلزم بررسی و شناخت جنبه های مختلف هستی شناسی، معرفت شناسی و روش شناسی تحول علوم انسانی دانست و گفت: نه شایسته است که کاملا تسلیم اندیشه های غربی حوزه علوم انسانی شویم و نه اینکه آنها را به طور کامل کنار بگذاریم؛...
صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
پایگاه خبری آفتاب - 22 دقیقه پیش
گمرک ایران خبر داد که بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی عوارض ۶۰ درصدی برای صادرات سیب زمینی از ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.
روایتی از خلیج فارس با عکس هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
خبرآنلاین - 24 دقیقه پیش
مستند «دریای پارس» به کارگردانی زنده یاد منوچهر طیاب از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است که تاریخ تمدن و فرهنگ های گوناگون منطقه خلیج فارس را به تصویر می کشد.
فراخوان جشنواره تئاتر استان تهران
واحد مرکزی خبر - 25 دقیقه پیش
فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد.
سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم کوتاه اعلام شد
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم کوتاه در سال ۱۴۰۳ تا ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این نهاد سقف حمایت های خود از تولید فیلم کوتاه را در همه سطوح تولیدی افزایش داد. انجمن سینمای ...
تهران می تواند شهر بی نظیر باشد/ «سیاسی شدن شهرداری تهران کار نابخردانه ای بود»
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
یک جامعه شناس گفت: « علی رغم همه مشکلات موجود، تهران یک کلان شهر است و می تواند یک شهر بی نظیر باشد. ما مشکلات را بزرگ نمایی می کنیم تا افراد بفهمند نسبت به آینده مسئولیت دارند. اینها را باید با مردم در میان گذاشت.»
توقف اعزام قطار های تندروی خط ۵ مترو تا اطلاع بعدی
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
قطار های تندروی عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر برای حفظ ایمنی مسافران امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعزام نمی شود.
کلید اولیه نوبت اول کنکور فردا منتشر می شود
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) فردا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
بهترین ورزش ممکن برای بدن کدام است؟
خبرآنلاین - 3 ساعت پیش
متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه سواری و وزنه برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و...
مجلس شورای اسلامی میزبان تیم سیار اهدای خون است
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: تیم سیار اهدای خون از ۹ اردیبهشت برای مدت سه روز در محل مجلس شورای اسلامی استقرار یافته و کارکنان و نمایندگان مردم از این کار خداپسندانه استقبال کردند.
این افراد خانه دار می شوند
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی موبایل در ۱ ماه
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.
چگونه سود ۳۳ درصدی بانکی دریافت کنیم؟
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می تواند سالانه تا ۳۳ درصد سود یا بازدهی کسب کند.
عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن»
فرا رو نیوز - 5 ساعت پیش
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی «قلیان اکسیژن» گفت: «با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری اشتباه است.»
تفال به حافظ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند...
فرا رو نیوز - 8 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.