پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
May 2, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
خبرآنلاین - 8 دقیقه پیش
بخش ویژه «کتاب و سینما» با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران مانند سال های گذشته در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می شود.
نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
واحد مرکزی خبر - 12 دقیقه پیش
روزنامه های ورزشی پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به موضوعات مختلف فوتبال و فوتسال پرداخته اند.
قیمت ساندرو کارکرده از یک میلیارد تومان گذشت + جدول قیمت
اقتصاد آنلاین - 12 دقیقه پیش
در آگهی های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۵۳ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر ۹۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
واحد مرکزی خبر - 14 دقیقه پیش
هفته دوم هجدهمین دوره رقابت های سوپر لیگ کاراته مردان با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
فرا رو نیوز - 16 دقیقه پیش
علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
افکار نیوز - 22 دقیقه پیش
رسانه های معاند و ضدانقلاب اگر چه در روش ها و اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر اندکی متفاوت هستند اما در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن هم دروغ گفتن است.
ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
مشرق نیوز - 24 دقیقه پیش
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی توانند دخالت کنند و ببینند که بازی ها چگونه رقم می خورد و اگر عرضه ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند.
راستی آزمایی گزارش بی بی سی در مورد جزئیات مرگ نیکا شاکرمی | برای همه ادعاهای گزارش سند منتشر شده است؟!
روزنامه همشهری - 29 دقیقه پیش
گزارش بی بی سی در مورد جزئیات مرگ نیکا شاکرمی، دختر ۱۶ ساله ای که ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ جان باخت، ادعاهای جدیدی مطرح می کند و به دنبال طرح موضوع هایی است که در همان دوران التهابات نیز جامعه ایرانی را دچار تشویش و خشم کرده بود.
مجلس بعدی بیشتر درگیر حواشی و تسویه حساب های درون حزبی خواهد بود
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 32 دقیقه پیش
یک نماینده مجلس گفت: حدس و پیش بینی ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب هایی که از الان شروع شده است جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ضرب الاجل رئیس به ...
پایان رژیم صهیونیستی اجتناب ناپذیر است
باشگاه خبرنگاران جوان - 33 دقیقه پیش
عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به قطع رابطه کلمبیا با رژیم صهیونیستی گفت که همه این رویداد ها نشان می دهد پایان رژیم صهیونیستی اجتناب ناپذیر است.
قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ جدول قیمت
خبرآنلاین - 42 دقیقه پیش
قیمت مرغ در بازار ثبات داشت و هر کیلو گوشت منجمد گوساله افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.
افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
مدیرکل راهوشهرسازی استان تهران گفت: مدت زمان آورده های متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران با رفع مشکل تسهیلات بانکی به بیش از دو ماه افزایش یافت.
آغاز تبلیغ نامزد های دور دوم انتخابات مجلس
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مشکل کشور فعلا سهمیه بندی بنزین نیست/ اصلاح نظام حقوق و دستمزد ارجح تر است
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شاید کسی نمی خواهد خودرو داشته باشد یا گواهینامه ندارد و یا ترجیح می دهد از وسیله نقلیه عمومی استفاده کند، بنابراین لزومی ندارد سوخت به افراد اختصاص داده شود. به گزارش ایلنا، مرکز پژوهش های مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ ...
اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار گفت: عرضه خودرو همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است. سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه دارندگ...
گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
پس از واکنش گسترده رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به گزارش جعلی بی بی سی جهانی در باره نیکا شاه کرمی ، بی بی سی فارسی برای حفظ اعتبار این رسانه به گفت وگو با یکی از نویسنده های گزارش اخیر پرداخت.
اعلام تاریخ و مبلغ سود سهام عدالت مرحله سوم
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.
سخنگوی یونیسف: گورستان هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
پایگاه خبری آفتاب - 2 ساعت پیش
سخنگوی یونیسف که ۳ بار در دوران جنگ به نوار غزه رفته است، می گوید اوضاع غزه هولناک است و روزانه افراد بسیاری در این منطقه کشته می شوند.
آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
فرا رو نیوز - 7 ساعت پیش
مرغ با کشمش و زرشک یکی از روش های خوشمزه و خاص پخت مرغ است که طی آن مرغ با سسی از رب انار، آلو، پیاز، کشمش و زرشک طبخ می شود.
معمای عجیب پزشکی: این ۵۰۰ نفر از بیمار ی قلبی و دیابت در امانند
فرا رو نیوز - 1 روز پیش
گونه نادری از کوتاه قامتی به نام سندروم لارون که در سراسر دنیا تنها ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر به آن مبتلا هستند، توجه دانشمندانی را که در حوزه پیری و بیماری های متابولیک مشغول بررسی هستند، به خود جلب کرده است.
دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
اقتصاد آنلاین - 1 روز پیش
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تشکیل کارگروه تخصصی ساخت هواپیمای جت به دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: تاکنون ۸ جلسه از این کارگروه تشکیل شده است. روح الله دهقانی فیروزآبادی در ادامه افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ا...
زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه / ۱۰۰۰ پیوند کبد در سال
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
دبیر علمی چهل و پنجمین همایش سالیانه جامعه جراحان ایران با هشدار نسبت به بروز کبد چرب در جامعه گفت: اکنون هیچ دارویی برای جلوگیری و کنترل این عارضه کبدی در ایران و جهان وجود ندارد و دارو ها در قالب مکمل های دارویی یا گیاهی تجویز می شود.
وجود کلسترول خوب در بدن برای این افراد مفید نیست
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
تحقیقات جدیدی که از سوی مؤسسه ملی سلامت آمریکا انجام شده، نشان می دهد که کلسترول خوب ممکن است به اندازه کافی برای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی در افراد مؤثر نباشد.