جمعه 14 اردیبهشت 1403
May 3, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری استایل زنان
تابناک - 10 دقیقه پیش
در شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده نقره بازی های آسیایی هانگژو با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد
رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری استایل
تابناک - 10 دقیقه پیش
در شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده نقره بازی های آسیایی هانگژو با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد
۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
واحد مرکزی خبر - 12 دقیقه پیش
اعضای کمیته ها و کمیسیون های منطقه آسیای مرکزی در نشست شورای آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید.
تمجید فوق العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین المللی فوتبال است | شاید نمی دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
روزنامه همشهری - 17 دقیقه پیش
نشریه فورفورتو سوال کرده آیا می دانستید زمانی که بایرن در آن فینال تاریخی به منچستریونایتد باخت، علی دایی را روی نیمکت داشت؟
سخنگوی نیرو های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
واحد مرکزی خبر - 17 دقیقه پیش
یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می کرد، گفت نیرو های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می کنند.
هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 30 دقیقه پیش
سازمان هواشناسی کشور با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار هواشناسی سطح نارنجی را صادر کرد. به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی از رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید موقت، گرد...
دلیل کاهش قیمت طلا چیست؟
اقتصاد آنلاین - 36 دقیقه پیش
فعال بازار طلا گفت: کاهش قیمت ارز در کنار افت قیمت جهانی طلا، باعث کاهش قیمت طلا طی هفته گذشته شد.
آتش سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
عصر ایران - 36 دقیقه پیش
بخشی از برلین پایتخت آلمان به دلیل آتش سوزی در یک کارخانه زیر دود سمی پوشیده شده است و شهروندان هشدار های اضطراری دریافت کرده اند.
بدون نفت تراز تجاری مثبت داریم
اقتصاد آنلاین - 40 دقیقه پیش
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
کتاب عکس «نزدیک تر» حاصل سفر به ۵ قاره جهان است
واحد مرکزی خبر - 43 دقیقه پیش
عکاس کتاب نزدیک تر گفت: تصاویر کتاب نزدیک تر حاصل ۹ سال سفرم به ۵ قاره جهان؛ با هدف نشان دادن زندگی هم کیشانم در ۱۴ کشور است.
آزادراه قزوین- رشت یک هفته بسته می شود!
اقتصاد آنلاین - 50 دقیقه پیش
فرماندار شهرستان رودبار از ترمیم درز انبساط پل ورودی آزادراه منجیل – رودبار در اردیبهشت خبر داد.
قیمت جدید مرغ اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت
خبرآنلاین - 56 دقیقه پیش
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با احتساب سرانه مصرف، نیاز روزانه مرغ کشور کمتر از ۷ هزار تن است.
نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود
باشگاه خبرنگاران جوان - 1 ساعت پیش
نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی می شود.
اختصاص 10 همت برای پرداخت فوق العاده خاص کادر درمان
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه 1403 خبر داد.
پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را می داند؛ شما یا نمی دانید یا می خواهید ندانید
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
رئیس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می داند ولی شما یا نمی دانید یا می خواهید که ندانید.
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.
اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک تکلیف ملی است
باشگاه خبرنگاران جوان - 3 ساعت پیش
رضا مراد صحرایی گفت: نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و امروز اجرای این نقشه یک تکلیف ملی است.
تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
اقتصاد آنلاین - 5 ساعت پیش
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، این سازمان صرفا مکلف به تامین داروهای موجود در فهرست رسمی داروهای کشور یا فارماکوپه است.
این عکس های حسن یزدانی جهانی شد
اقتصاد آنلاین - 5 ساعت پیش
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از نحوه ورود خاص حسن یزدانی به تشک در مسابقات جهانی و المپیک، این طرز ورود را شناخته شده ترین دانست.
بازسازی غزه ۸۰ سال طول می کشد!
اقتصاد آنلاین - 9 ساعت پیش
سازمان «برنامه عمران ملل متحد» اعلام کرد: اگر بازسازی غزه همانند جنگ های سابق انجام شود، تا 80 سال طول خواهد کشید و تا قرن بعدی ادامه خواهد یافت. در صورتی که مصالح لازم به سرعت وارد غزه شود و کار بازسازی با سرعت پیش برود، می توان امیدوار بود که این کار تا ...
۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم های مزمن در دیابتی ها
پایگاه خبری آفتاب - 9 ساعت پیش
مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آمار و ارقام حاکی از این است که ۱۵ تا ۳۴ درصد دیابتی ها در مدت زمان بیماری، به زخم های مزمن دچار می شوند، افزود: حدود ۱۵ درصد افراد دیابتی به زخم پا دچار می شوند و ۱۵ د...
یک خبر مهم درباره طرح ترافیک تهران
اقتصاد آنلاین - 9 ساعت پیش
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.
آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
فرا رو نیوز - 18 ساعت پیش
مرغ خیارشوری یکی از روش های متفاوت مرینت کردن مرغ است که در آن تکه های مرغ داخل آب خیارشور مزه دار می شود و این مرغ بسیار ترد و خوشمزه است.
مراقب قاتل خاموش باشید
پایگاه خبری آفتاب - 1 روز پیش
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند.